ابوالفضل عمویی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی خبر داد:

بررسی فرآیند اجرای قانون «لغو تحریم‌ها» در مجلس

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: قرار است در جلسه عصر امروز این کمیسیون، آخرین وضعیت اجرای قانون لغو تحریم‌ها با مسئولان وزارت خارجه و سازمان انرژی اتمی بررسی شود.

بررسی فرآیند اجرای قانون «لغو تحریم‌ها» در مجلس
کد خبر: 457766
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ ۱۰:۵۹:۰۳

اعتمادآنلاین| ابوالفضل عمویی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی جهت پیگیری نحوه اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران خبر داد.

وی بیان کرد: قرار است در این جلسه مسئولانی از وزارت امور خارجه و سازمان انرژی اتمی حضور یابند و گزارشی درباره اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران ارائه کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس به طور جدی پیگیر اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران هستند و ما اطلاع داریم که روند اجرای این قانون در حال طی شدن است اما با وجود این از دستگاه های مذکور می خواهیم که گزارش خود را درباره نحوه اجرای این قانون به مجلس ارائه کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین قرار است به زودی اعضای کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بازدید و نظارت هایی برای پیگیری اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران در دستور کار خود قرار دهند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها