کد خبر: 457841
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ ۱۴:۰۴:۴۲
| |

عضو شورای شهر تهران:

درآمد حاصل از جرایم رانندگی برای کاهش آلودگی هوا هزینه شود

آرش میلانی، عضو شورای شهر تهران با تأکید بر لزوم اختصاص درآمد حاصل از جرایم رانندگی جهت مقابله با‌ آلودگی هوا گفت: برخی از دستگاه‌ها در ازای ارائه اطلاعات مربوط به انتشار آلودگی، از شهرداری طلب هزینه کرده‌اند.

درآمد حاصل از جرایم رانندگی برای کاهش آلودگی هوا هزینه شود
کد خبر: 457841
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ ۱۴:۰۴:۴۲

اعتمادآنلاین| آرش میلانی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره موضوع آ‌لودگی هوا در پایتخت، اظهار داشت: دادستان کل کشور از شوراهای شهر خواسته اگر اطلاعاتی مربوط به آلودگی هوا و مازوت‌سوزی دارند ارائه دهند.

وی با بیان اینکه تحقق این مسأله مستلزم اطلاعات دقیق انتشار آلودگی هوا است گفت: این اطلاعات به شکل سیستماتیک توسط سازمان حفاظت محیط زیست ثبت می‌شود.

این عضو شورای شهر تهران بیان داشت: اطلاعات هواشناسی و اطلاعات خودروها برای مقابله با آلودگی هوا مورد نیاز مدیریت شهری است ولی برخی از دستگاه‌ها در ازای ارائه این اطلاعات از شهرداری طلب هزینه می‌کنند.

میلانی بیان داشت: این در حالی است که شرکت کنترل کیفیت هوا 10 سال است اطلاعات دقیقی را بدون اینکه پولی بخواهد به همه ارائه می‌کند.

وی تأکید کرد: از نمایندگان مجلس درخواست داریم تمهیداتی را پیش‌بینی کنند که جرایم ناشی از تخلفات رانندگی در نظر گرفته شده و باید نمایندگان به این موضوع توجه داشته باشند که این مبالغ سهم کلانشهرها جهت توسعه حمل و نقل عمومی و مقابله با آلودگی هوا خرج شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها