علی محمد نمازی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

مردم از اصولگرایان بیشتر ناراضی هستند چراکه با انحصارطلبی و ایجاد محدودیت مخالف‌اند

عضو شورای مرکزی کارگزاران گفت: مردم از اصولگرایان بیشتر ناراضی هستند چراکه مردم با انحصار، سخت‌گیری، ایجاد محدودیت، تفکرات مخالف با آزادی بیان و قلم و حق انتخاب مخالف هستند. 

مردم از اصولگرایان بیشتر ناراضی هستند چراکه با انحصارطلبی و ایجاد محدودیت مخالف‌اند
کد خبر: 457987
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۲ ۱۰:۲۸:۴۲

اعتمادآنلاین| عضو شورای مرکزی کارگزاران گفت: مردم از اصولگرایان بیشتر ناراضی هستند چراکه مردم با انحصار، سخت گیری، ایجاد محدودیت، تفکرات مخالف با آزادی بیان و قلم و حق انتخاب مخالف هستند.

«علی محمد نمازی»، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در پاسخ به این سوال که ارزیابی شما از اظهارات حمیدرضا ترقی مبنی بر اینکه تقریباً بیش از 70 درصد مردم نسبت به اصلاح‌طلبان نظر مثبتی ندارند، به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: از حمیدرضا ترقی تعجب می‌کنم که یک حزب بسیار محدود و کوچکی که مجمع عمومی آن که چندان تفاوتی هم با شورای مرکزی‌اش ندارد از سوی مردم اظهارنظر می‌کند. ابتدا وقتی شخصی چنین آمار و ارقامی را اعلام می‌کند باید مستندات خود را نیز بیان کند مبنی براینکه بر اساس این دلایل و مستندات و مدارک اظهارنظر کرده است.

او افزود: در حال حاضر در این باره که پایگاه اجتماعی دو جناح اصلی کشور چگونه است نظرسنجی صورت نگرفته اما حداقل این که دو جناح اصلاح‌طلب و اصولگرا، دو جناح اصلی کشور هستند و تاکنون انتخابات آزاد و رقابتی نشان داده که تعداد اصلاح‌طلبانی که پای صندوق رأی حاضر شدند بیشتر از اصولگرایان بوده و اگر ریزشی هم وجود داشته، هر دو جناح به صورت یکسان دچار این ریزش شدند.

این عضو شورای مرکزی کارگزاران در پاسخ به این سوال که آیا مردم همان اندازه که از اصلاح‌طلبان ناراضی هستند از اصولگرایان هم ناراضی‌اند؟ بیان کرد: به نظر می‌رسد مردم از اصولگرایان بیشتر ناراضی هستند چراکه مردم با انحصار، سخت‌گیری، ایجاد محدودیت، تفکرات مخالف با آزادی بیان و قلم و حق انتخاب مخالف هستند.

او تاکید کرد: جناح‌ها یا فعالان سیاسی اگر جمعیتشان در کشور 50 درصد باشد و اگر بین دو جناح اصلی کشور هم به صورت مساوی تقسیم شده باشند، می‌توان پایگاه اجتماعی اصلاح‌طلبان را 25 درصد تخمین زد نه 2 تا 8 درصد.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها