محمود احمدی‌نژاد:

انتخابات، امروز موضوع اصلی ما نیست

محمود احمدی‌نژاد درباره کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخابات، امروز موضوع اصلی ما نیست و ما در کشور، منطقه و جهان مسائل مهمتری داریم و وظیفه بشردوستانه ما ایجاب می‌کند که ابتدا به آنها اهتمام بورزیم و در صورت لزوم برخی از موضوعات مربوط به انتخابات را در زمان مناسب مطرح خواهم کرد.

انتخابات، امروز موضوع اصلی ما نیست
کد خبر: 458001
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۲ ۱۱:۱۹:۵۲

اعتمادآنلاین| محمود احمدی‌نژاد در مصاحبه با یک روزنامه کویتی درباره احتمال کاندیداتوری خود برای انتخابات 1400 گفت: انتخابات، امروز موضوع اصلی ما نیست و ما در کشور، منطقه و جهان مسائل مهمتری داریم و وظیفه بشردوستانه ما ایجاب می کند که ابتدا به آنها اهتمام بورزیم.

محمود احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با روزنامه القبس کویت گفت: ایران و عربستان دو کشور بزرگ، مهم و تأثیرگذار در منطقه و محافل بین‌المللی هستند و همکاری دو کشور منطقه را تغییر می دهد.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه بین ایران و عربستان در روابط تاریخی آنها اختلافات مهمی وجود نداشته است، اظهار کرد: دوستی، همکاری، هماهنگی و همراهی با هم، خواسته‌هایی است که دو کشور و مردم آنها خواهان آن هستند و این موضوع باعث تغییر منطقه و ایجاد نوعی وحدت بین ملتها و ظهور فرصت‌های طلایی برای برقراری صلح، آبادانی و پیشرفت همه کشورهای منطقه می شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره تلاش‌های مورد انتظار از کویت برای حل اختلافات میان ایران و کشورهای عربی افزود: تلاش‌های خوب باید در خدمت وحدت و براداری بین همه ملت‌ها باشد و از همه مسئولان کشورها به ویژه امیر متین کویت که روبط خوبی با کشورهای همسایه دارد، انتظار می رود که در این چارچوب بیش از قبل تلاش کند.

احمدی‌نژاد درباره کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری آتی نیز گفت: انتخابات، امروز موضوع اصلی ما نیست و ما در کشور، منطقه و جهان مسائل مهمتری داریم و وظیفه بشردوستانه ما ایجاب می کند که ابتدا به آنها اهتمام بورزیم و در صورت لزوم برخی از موضوعات مربوط به انتخابات را در زمان مناسب مطرح خواهم کرد.

منبع: جماران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها