کد خبر: 458014
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۲ ۱۱:۴۹:۲۴
| |

همیلتون زیر سایه مکس وراستاپن

به لوئیس همیلتون دارنده هفت عنوان قهرمانی فرمول یک جهان هشدار داده شد که مکس وراستاپن قبل از فصل 2021 رشد خوبی داشته است.

همیلتون زیر سایه مکس وراستاپن
کد خبر: 458014
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۲ ۱۱:۴۹:۲۴

اعتمادآنلاین| به لوئیس همیلتون دارنده هفت عنوان قهرمانی فرمول یک جهان هشدار داده شد که مکس وراستاپن قبل از فصل 2021 رشد خوبی داشته است.

راننده مرسدس هنوز قرارداد خود را برای فصل جدید به امضا نرسانده و اخیرا مشکلاتی برای تمدید قرارداد مطرح شده است.

همیلتون در سال 2020 عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و علاوه بر شکستن رکورد مایکل شوماخر در کسب قهرمانی گرندپریکس، برای هفتمین بار قهرمان جهان شد.

مکس وراستاپن که در تیم ردبول رقابت کرده، چهره شناخته شده‌ای در فرمول یک با 23 سال سن است. وی برای نخستین بار در سال 2015 قدم به این رشته گذاشت در رده دوازدهم قرار گرفت.

این راننده سالهای بعد پیشرفت چشمگیری داشت و توانست جایگاه خود را ارتقا دهد اما هنوز مشخص نیست آیا او می‌تواند موفقیت‌های بیشتر همیلتون را در فرمول یک تهدید کند یا خیر.

وراستاپن در مصاحبه اخیر خود گفت: در پایان من همه را شکست دادم و این خوب است. پدر من همیشه می‌گوید باید هم‌تیمی خود را نابود کنی و مطمئنا سریعتر از هم تیمی خود باشی‌.

وی افزود: من می‌دانم که سرجیو پرز نیز همان هدف را دارد. فکر می‌کنم که این خوب است چرا که این تنها راه برای جلو بردن تیم با هر 2 ماشین محسوب می‌شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها