کد خبر: 458124
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۲ ۱۷:۲۳:۵۸
| |

مجلس نمایندگان آمریکا استیضاح ترامپ را بررسی‌ می‌کند

رئیس کمیته قوانین مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد، جلسه چهارشنبه جاری به استیضاح و عزل دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری کنونی آمریکا قبل از واگذاری قدرت به جو بایدن، رئیس‌جمهوری منتخب در 20 ژانویه اختصاص خواهد داشت.

مجلس نمایندگان آمریکا استیضاح ترامپ را بررسی‌ می‌کند
کد خبر: 458124
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۲ ۱۷:۲۳:۵۸

اعتمادآنلاین| در 22 بهمن در حقیقت یک قیامی صورت گرفت که ما سرپای خودمان بلند شدیم و راه افتادیم و تمام تلاش‌های غرب، آمریکا و اروپا در این چهل سال این بوده که دوباره ما را بنشانند و بخوابانند. روحیه یأس و اینکه ما بدون غرب نمی‌توانیم را تزریق می‌کنند. در مسایل سیاسی و دفاعی و امنیتی الحمدلله قدرتمان را بدست آوردیم.

رئیس کمیته قوانین مجلس نمایندگان آمریکا اظهار کرد: کنگره روز چهارشنبه استیضاح و عزل ترامپ را بررسی می‌کند.

جیم مک‌گاورن، رئیس کمیته قوانین مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد، جلسه چهارشنبه جاری به استیضاح و عزل دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری کنونی آمریکا قبل از واگذاری قدرت به جو بایدن، رئیس‌جمهوری منتخب در 20 ژانویه اختصاص خواهد داشت.

مک‌گاورن امروز، دوشنبه به شبکه سی‌ان‌ان گفت: مهم این است که وارد عمل شویم و با جدیت هرچه تمام‌تر و هدف‌مند عمل کنیم.

او اضافه کرد: انتظار داریم این موضوع در روز چهارشنبه در دستورکار قرار بگیرد و پیش‌بینی می‌کنم با آن موافقت شود.

به گفته مک‌گاورن، جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان آمریکا با تصمیمی که از مایک پنس، معاون ترامپ می‌خواهد تا متمم 25 قانون اساسی را اجرا کرده و ترامپ را از قدرت برکنار کند، مخالفت خواهند کرد.

او تاکید کرد، در این صورت کمیته قوانین این تصمیم را به رای‌ خواهد گذاشت و 24 ساعت بعد حکم دیگری درباره عزل به واسطه رای‌گیری مطرح خواهد شد.

منبع: انتخاب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها