حمایت جریان اصلاحات از یک کاندیدای واحد چگونه ممکن است؟

دبیرکل مجمع ایثارگران گفت: اگر کسی بدون نظرخواهی و خواست اکثریت اصلاحات وارد انتخابات شود، نباید انتظار حمایت از این جریان را داشته باشد.

حمایت جریان اصلاحات از یک کاندیدای واحد چگونه ممکن است؟
کد خبر: 458141
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۳ ۰۶:۵۲:۰۹

اعتمادآنلاین| جواد امام، دبیرکل مجمع ایثارگران با بیان اینکه نگاه من به انتخابات این است که ابتدا باید صبر کنیم تا ببینیم انتخابات 1400 چگونه برگزار می شود، اظهار کرد: اگر انتخابات قرار است به مدل سال98 برگزار شود، نظر من این است که معرفی نامزد از سوی اصلاح طلبان موضوعیتی ندارد اما اگر انتخابات با حضور همه جریان های سیاسی برگزار شود ، می توان بر روی مصادیق رایزنی کرد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط منطقه و بین الملل و وضعیت معیشتی کشور و نوع رابطه دولت و مردم، بهتر است شرایط برای برگزاری انتخابات پرشور فراهم شود.

این فعال سیاسی تصریح کرد: نظر شخصی من این است که جریان اصلاحات گزینه بهتری از رییس دولت اصلاحات ندارد و اگر شرایط برای انتخابات رقابتی فراهم شود و اصلاح طلبان در انتخابات حضور جدی داشته باشند، بهتر است که با گزینه خودشان در صحنه باشند. دولت اصلاحات الگو و کارنامه قابل قبولی در زمینه های مختلف اقتصادی، سیاست خارجی و داخلی دارد و باید با نفرات خود وارد انتخابات شود. البته بعید است که خاتمی قبول کند که وارد انتخابات شود با این حال این بحث می تواند در جریان اصلاحات مطرح شود.

وی درباره سایر گزینه های مطرح در جریان اصلاحات برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: گمانه زنی هایی در حال انجام است ولی جمع بندی حاصل نشده است اما این نکته مطرح شده است اگر کسی می خواهد وارد انتخابات شود، قبل از آنکه رسما اعلام کند، نظر جریان اصلاحات را جویا شود. اگر کسی بدون نظرخواهی و خواست اکثریت اصلاحات وارد انتخابات شود، نباید انتظار حمایت از این جریان را داشته باشد. اگر جریان اصلاحات از فردی برای حضور در انتخابات دعوت کند، تا پایان پشت سر او می ایستد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها