خبری ناراحت‌کننده که رضا میرکریمی را شوکه کرد

در پی درگذشت حسن خدایی (فیلمساز جوان زنجانی) بر اثر سکته قلبی، رضا میرکریمی از درگذشت این هنرمند، ابراز تاسف کرد و گفت که این خبر برایش شوکه کننده بوده است.

خبری ناراحت‌کننده که رضا میرکریمی را شوکه کرد
کد خبر: 458203
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۳ ۰۹:۴۴:۰۵

اعتمادآنلاین| رضا میرکریمی کارگردان سینمای ایران گفت: از شنیدن این خبر، خیلی متاسف شدم. حسن خدایی از دوستان قدیمی بود و در مقطعی که مسئول انحمن سینمای جوانان زنجان بودم، او را می شناختم.

کارگردان «به همین سادگی» یادآور شد: حسن خدایی، یکی از فیلم سازان مطرح در دوران شکوفایی انجمن سینمای جوانان در دهه 60 بود که جوایز زیادی هم از جشنواره های کشوری گرفته بود.

رضا میرکریمی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: بعد از آن با هم همکاری داشتیم، در فیلم «کودک و سرباز» دستیار یک من بود و در فیلم «به همین سادگی» هم همکاری داشتیم. او رشته سینما خوانده بود، خودش فیلم ساز کوتاه بود ولی از ایده و مشاوره اش خوب استفاده می کردم و کمک من بود.

او ادامه داد: همیشه وقتی حسن خدایی بود، خیالم راحت بود که ایده های خوب سینمایی دارد و تشخیص درستی می دهد، از اینکه راهی که داریم می رویم یا پلانی که قصد داریم، آن را بگیریم، درست است یا غلط ؟! و آیا به ترکیب کلی فیلم می خواند یا نه؟!

این کارگردان با تاکید دوباره بر اینکه خبر درگذشت حسن خدایی برایش شوکه کننده بوده در شرایطی که سن بالایی هم نداشته است، از این موضوع ابراز تاسف کرد که در چند سال اخیر در حوزه مورد علاقه اش سینما، کار نمی کرد.

رضا میرکریمی در پایان سخنانش برای بازماندگان این هنرمند جوان تازه درگذشته، آرزوی صبر کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها