پیگیری سازمان بهزیستی و دستگیری کودک‌آزار در کمتر از 12 ساعت

درپی انتشار فیلمی از کودک آزاری یک کودک معلول در فضای مجازی، با دستور رئیس سازمان بهزیستی، موضوع کودک‌آزاریِ کودک معلول با جدیت کامل در دستور کار سازمان بهزیستی قرار گرفت.

پیگیری سازمان بهزیستی و دستگیری کودک‌آزار در کمتر از 12 ساعت
کد خبر: 458275
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۳ ۱۲:۴۶:۳۷

اعتمادآنلاین| درپی انتشار فیلمی از کودک آزاری یک کودک معلول دارای سندروم داون در فضای مجازی، با دستور رئیس سازمان بهزیستی و پیگیری های تیمی متشکل از معاونت توانبخشی، معاونت اجتماعی، اورژانس اجتماعی و حراست و اداره کل بهزیستی استان قزوین موضوع کودک‌آزاریِ کودک معلول با جدیت کامل در دستور کار سازمان بهزیستی قرار گرفت و بررسی های لازم جهت یافتن این کودک آغاز شد و با جستجو میان کودکان سندروم داون در این محدوده سنی، مشخص شد کودک در روستای اک شهرستان تاکستان استان قزوین سکونت دارد.

با پیگیری بهزیستی استان از طریق دستگاه قضایی، عامل کودک‌آزاریِ کودکِ معلول در کمتر از 12 ساعت شناسایی و دستگیر شد. پس از برسی های لازم مشخص شد فرد کودک آزار پدرخوانده کودک بوده که اعتیاد به مصرف شیشه داشته است.

هم اکنون با دستور قضایی، نگهداری این کودک نیز به مراکز بهزیستی سپرده شده است. سازمان بهزیستی از همه مردم عزیز درخواست دارد در صورت مشاهده با چنین مواردی مراتب را جهت پیگیری به شماره تلفن 123 اورژانس اجتماعی اطلاع دهند تا از بروز و اشاعه چنین اعمال شنیعی که باعث جریحه دار شدن احساسات عمومی نیز می شود پیشگیری شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها