کد خبر: 458329
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۴ ۰۶:۰۰:۰۰
| |

«فرصت‌ها و تهدیدهای ایران در ۱۰سال آینده» در گفت‌و‌گوی «اعتمادآنلاین» با سید رضا اکرمی:

وحدت مهم‌ترین رکن عرصه تهدید و فرصت جمهوری اسلامی است

سید رضا اکرمی می‌گوید وحدت مهم‌ترین رکن عرصه تهدید و فرصت برای نظام جمهوری اسلامی در یک دهه پیش‌ روست.

وحدت مهم‌ترین رکن عرصه تهدید و فرصت جمهوری اسلامی است
کد خبر: 458329
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۴ ۰۶:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سال آینده نه تنها از حیث برگزاری سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری سال مهم و سرنوشت‌سازی برای کشور است که آغاز سال 1400 و پایان یافتن دفتر تاریخ در سال‌های 1300 با توجه به تغییر و تحولات روز دنیا، شرایط و چشم‌اندازهای خاصی برای کشور رقم می‌زند.

سید رضا اکرمی، عضو جامعه روحانیت مبارز، درباره مهم‌ترین مشکل کشور در سال پایانی سده 1300 در گفت‌و‌گو با اعتمادآنلاین از تنش‌های سیاسی و دعواهای جناحی می‌گوید و مشکل کشور را از دست رفتن وحدت می‌داند.

اکرمی با تاکید بر این نکته که وحدت مهم‌ترین رکن عرصه تهدید و فرصت برای نظام جمهوری اسلامی در یک دهه پیش روست توضیح داد: هر اندازه بتوانیم در داخل کشور و در بین نیروهای سیاسی به توافق و تفاهم نظری درباره سیاست اقتصادی و اخلاقی‌مان برسیم، به اصل وحدت و اتحاد نزدیک می‌شویم.

او ادامه داد: وحدت اصلی است که بزرگ‌ترین فرصت و تهدید شمرده می‌شود؛ اگر به آن چنگ بیندازیم فرصت را از دست نداده‌ایم، اما اگر از آن دور شویم شروع موج و سیل تهدیدها علیه ما خواهد بود.

اکرمی در آخر گفت: با حفظ وحدت به طور یقین هیچ قدرتی نمی‌تواند مقابل ما عرض اندام کند. ظرفیت اقتصادی، اجتماعی، صنعتی و کشور بسیار بالا و قابل توجه است و اگر ظرفیت‌ها را خوب بشناسیم و به دور از حواشی روی آنها کار کنیم، قطعاً هیچ دشمن خارجی‌ای توان پیگیری اهداف خود علیه ما را نخواهد داشت.

چکیده گفت‌و‌گو با سید رضا اکرمی

-اگر به وحدت چنگ بیندازیم فرصت را از دست نداده‌ایم، اما اگر از آن دور شویم شروع موج و سیل تهدیدها علیه ما خواهد بود

-با حفظ وحدت به طور یقین هیچ قدرتی نمی‌تواند مقابل ما عرض اندام کند

-مشکل کشور از دست رفتن وحدت است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها