کد خبر: 458469
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۴ ۱۱:۲۵:۴۰
| |

«فاز 8 همراه اول» در گلستان اجرایی می‌شود/ فعالیت 240 سایت ارتقای تکنولوژی در گلستان

مدیر ارتباطات سیار مخابرات منطقه گلستان از اجرای فاز 8 توسعه همراه اول در این استان خبر داد و گفت: همراه اول در سطح کشور و به تبع آن در استان گلستان پروژه‌ی بسیار بزرگی را تحت عنوان «فاز هشت» در دستور کار دارد.

«فاز 8 همراه اول» در گلستان اجرایی می‌شود/ فعالیت 240 سایت ارتقای تکنولوژی در گلستان
کد خبر: 458469
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۴ ۱۱:۲۵:۴۰

اعتمادآنلاین| علی عرب اظهار کرد: همراه اول در سطح کشور پروژه‌ی بسیار بزرگی را تحت عنوان «فاز هشت» در دستور کار دارد مخابرات استان گلستان نیز خوشبختانه درگیر این پروژه هست.

وی در خصوص وضعیت اینترنت تصریح کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل مخابرات استان گلستان اجرای این پروژه با سرعت خوبی در حال اجراست.

فعالیت 240 سایت ارتقای تکنولوژی در گلستان

مدیر ارتباطات سیار مخابرات منطقه گلستان ابراز کرد: قریب به 160 سایت جدید در قالب یک پروژه در حال راه‌اندازی است که خوشبختانه تاکنون پیشرفت خوبی در این زمینه داشتیم علاوه بر آن بالغ بر 240 سایت ارتقای تکنولوژی داریم و سایت‌هایی که «2G» هستند را به «3G» تبدیل کردیم و سایت‌هایی که «3G» هستند به «4G» تبدیل می‌شوند تا مردم از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شوند.

عرب خاطرنشان کرد: این پروژه در راستای افزایش کیفیت شبکه و افزایش پوشش شبکه همراه اول و نهایتا ارائه خدمات بهتر به مشترکین اینترنت استان گلستان است.

وی اظهار کرد: تقریبا در تمامی شهرستان‌های گلستان تعدادی سایت جدید و ارتقای تکنولوژی را داریم و خوشبتانه این پروژه یک پروژه بسیار مهم و خوبی است و اتمام این پروژه اتفاقات بسیار خوبی در شبکه خواهد افتاد و پوشش همراه اول بسیار افزایش پیدا خواهد کرد و کیفیت اینترنت در تمام نقاط قوت پیدا می‌کند.

بزرگترین مشکل، ممانعت مردمی است

مدیر ارتباطات سیار مخابرات منطقه گلستان، طرح تملک را گام اساسی در اجرای پروژه ها دانست و افزود: در حال حاضر در تمام شهرهای استان گلستان مشترکین همراه اول می‌توانند از اینترنت پرسرعت استفاده کنند در برخی از نقاط مشکلاتی داریم که در شهرستان گرگان قریب به 12 الی 13 نقطه سایت جدید داریم و البته مقداری مشکلات در برخی پروژه‌ها داریم در بخش تملیک نیز متاسفانه مشکل داریم.

عرب یادآور شد: این پروژه از ابتدای سال جاری آغاز کردیم و قرار است که تا پایان سال این پروژه به اتمام برسد و تمام سایت‌ها به بهره‌برداری برسد.

وی اذعان کرد: با توجه به شرایط کرونا که در استان حاکم است در اجرای این پروژه بسیار وقفه ایجاد کرد و مهمترین مشکل ما موضوع ممانعت‌های مردمی است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها