کد خبر: 458622
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ ۰۹:۵۷:۱۲
| |

لیندسی گراهام:

بایدن باید از رهبران کنگره بخواهد روند استیضاح را متوقف کنند

به دنبال رای مجلس نمایندگان آمریکا برای استیضاح دونالد ترامپ، سناتور لیندسی گراهام از رئیس جمهوری منتخب آمریکا خواست تا دموکرات‌های کنگره را برای توقف برنامه‌هایشان به منظور پیشبرد دادگاه استیضاح علیه رهبر کاخ سفید متقاعد کند.

بایدن باید از رهبران کنگره بخواهد روند استیضاح را متوقف کنند
کد خبر: 458622
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ ۰۹:۵۷:۱۲

اعتمادآنلاین| این درخواست لیندسی گراهام، از سناتورهای سرشناس آمریکایی و متحد سرسخت ترامپ که علیه اقدام دموکرات‌ها برای استیضاح رئیس جمهوری آمریکا بود، در یک سری پیام‌های توییتری بعد از رای مجلس نمایندگان آمریکا مطرح شد.

گراهام خطاب به بایدن نوشت: اکنون زمان آن است که رئیس جمهوری منتخب وارد عمل شود و حزبش را مجاب کند که فرایند استیضاح پسا ریاست جمهوری را جمع کند.

لیندسی گراهام تاکید کرد که بایدن باید از رهبران کنگره بخواهد تا کوتاه بیایند چون برگزاری دادگاه استیضاح پس از آنکه ترامپ از کاخ سفید برود، از دیدگاه این سناتور جمهوری‌خواه یک "نیروی مخرب" هم برای ریاست جمهوری و هم برای این کشور است.

او گفت: هر رئیس جمهوری باید تابع قوانین کشورش باشد. با این حال، استیضاح یک اقدام سیاسی است و این کشور را بیش از پیش دودسته می‌کند.

هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که جو بایدن از نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا یا چارلز شومر، رهبر دموکرات‌های سنا بخواهد تا کوتاه بیایند، حتی اگر برگزاری یک دادگاه استیضاح تا چند هفته اول دولت او طول بکشد. رئیس جمهوری منتخب آمریکا در اولین واکنش به استیضاح ترامپ ابراز امیدواری کرده که سنا در بحبوحه سایر مسائل فوری، به بررسی استیضاح دونالد ترامپ بپردازد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها