آزمون استخدامی وزارت بهداشت تا روز جمعه تمدید شد

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: با توجه به استقبال داوطلبان و با هماهنگی سازمان سنجش آموزش کشور، زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت تا روز جمعه تمدید می شود.

آزمون استخدامی وزارت بهداشت تا روز جمعه تمدید شد
کد خبر: 458649
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ ۱۱:۴۶:۳۵

اعتمادآنلاین| سیدکامل تقوی نژاد، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: تا پایان روز چهارشنبه 150هزار نفر در این آزمون نام نویسی کردند که در پی استقبال صورت گرفته و درخواست های واصله، زمان ثبت نام تمدید می شود.

وی تعداد شاغلین دانشگاه های علوم پزشکی کشور را بیش از 522هزار نفر عنوان و تصریح کرد: در مجموع 579 هزار و 174 پست سازمانی مصوب در دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور وجود دارد که از این تعداد 220هزار و 629 پست با تصدی و 358 هزار و 545پست بلاتصدی است و بقیه شاغلین به صورت تبصره ای، طرحی و شرکتی با این وزارتخانه همکاری دارند.

تقوی نژاد، تاکید کرد: بر اساس بررسی و نیازسنجی صورت گرفته در حوزه سلامت کشور بالغ بر 185 هزار نیرو نیاز است که انتظار داریم همکاری لازم در زمینه صدور مجوز جذب و بکارگیری نیروی انسانی برای رفع این چالش مهم هم چنان تداوم داشته باشد.

بنابر اعلاو وبدا، وی با اشاره به دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید در زمینه افتتاح و راه اندازی پروژه های عمرانی و بیمارستانی حوزه سلامت کشور، عنوان کرد: در سال های اخیر تعداد زیادی بیمارستان، مرکز بهداشتی درمانی، پایگاه اورژانس 115، بلوک زایمانی و اورژانس بیمارستانی، راه اندازی شد که این مراکز و بیمارستان ها، نیازمند تامین هرچه سریع تر نیروی انسانی برای خدمت رسانی مطلوب تر به مردم هستند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها