قسمت ششم برنامه همرفیق با حضور هادی حجازی فر

همرفیق یک برنامه ترکیبی و گفت‌وگو محور است که با کارگردانی و اجرای شهاب حسینی است. احتمالا بسیاری از چهره‌هایی که کمتر گفت‌وگو می‌کنند و در برنامه‌های اینترنتی و تلویزیونی حاضر نمی‌شوند، به اعتبار جایگاه هنری شهاب حسینی در «همرفیق» حضور خواهند یافت.

قسمت ششم برنامه همرفیق با حضور هادی حجازی فر
کد خبر: 458674
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ ۱۳:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| برنامه همرفیق یک برنامه اینترنتی با اجرای شهاب حسینی است. شهاب حسینی سال‌ها از کار اجرا دور بوده و اکنون قصد دارد تجربه‌ای تازه را رقم بزند. او در سال 1377 با اجرای برنامه اکسیژن که برنامه‌ای پرطرفدار بود اولین حضور تلویزیونی‌اش را تجربه کرد.

همرفیق یک برنامه ترکیبی و گفت‌وگو محور است که با کارگردانی و اجرای شهاب حسینی است. شهاب حسینی در برنامه خودش روبه‌روی مهمانان محبوب و سرشناس می‌نشیند. احتمالا بسیاری از چهره‌هایی که کمتر گفت‌وگو می‌کنند و در برنامه‌های اینترنتی و تلویزیونی حاضر نمی‌شوند، به اعتبار جایگاه هنری شهاب حسینی در «همرفیق» حضور خواهند یافت.

این برنامه محور هنری و اجتماعی با مهمانانی مشهور دارد. تهیه‌کننده برنامه همرفیق حسن خدادادی و نویسندگی آن را سروش صحت بر عهده دارد. این برنامه قرار است میزبان چهره‌های محبوب کشور در فضایی باشد. در ششمین قسمت از این برنامه هادی حجازی فر هنرپیشه ی تئاتر، سینما و تلویزیون حضور پیدا می‌کند.

پخش برنامه اینترنتی همرفیق به تهیه‌کنندگی حسن خدادادی از 20 آذر آغاز ‌شده و به صورت هفتگی هر پنجشنبه منتشر خواهد شد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها