یکی از باندهای کلاهبرداری فروش سیم‌کارت با همکاری پلیس متلاشی شد

اعضای یکی از باندهای کلاهبرداری فروش سیم‌کارت با ادعای ارائه سرویس‌های متنوع و اینترنت رایگان با همکاری پلیس آگاهی تهران دستگیر شدند.

یکی از باندهای کلاهبرداری فروش سیم‌کارت با همکاری پلیس متلاشی شد
کد خبر: 458747
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ ۲۰:۱۵:۲۶

اعتمادآنلاین| اعضای یکی از باندهای کلاهبرداری فروش سیم‌کارت با ادعای ارائه سرویس‌های متنوع و اینترنت رایگان با همکاری پلیس آگاهی تهران دستگیر شدند.

سید یاسر رایگانی از دستگیری اعضای یکی از باندهای کلاهبرداری فروش سیم‌کارت به کمک پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد و اظهار کرد: پیرو برخی شکایات ثبت شده از سوی هموطنان عزیز مبنی بر دریافت تماس‌های تلفنی از جانب برخی افراد سودجو که خود را منتسب به اپراتور همراه اول معرفی کرده و درصدد فروش سیم‌کارت‌های این اپراتور با ادعای داشتن سرویس‌های متنوع و بسته‌های اینترنت رایگان بودند، موفق شدیم در راستای مسئولیت اجتماعی خود و با همکاری ارزنده پلیس آگاهی تهران بزرگ اعضای یکی از این باندهای کلاهبرداری را دستگیر کنیم.

مدیرکل ارتباطات همراه اول ضمن ابراز امیدواری نسبت به کمتر شدن روند چنین اتفاقات ناخوشایندی گفت: با تلاش‌های مضاعف و پیگیری‌های آتی، قطعا این مهم محقق خواهد شد.

وی همچنین درباره نحوه دسترسی به خدمات و محصولات این اپراتور یادآور شد: شبکه فروش حضوری و غیرحضوری یا همان دیجیتالِ همراه اول با هدف تسهیل دسترسی به تمامی محصولات و خدمات این شرکت و عرضه آنها با قیمت مصوب، در سطح کشور مشغول ارائه خدمات به مشترکان و متقاضیان است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها