کد خبر: 458783
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۶ ۰۸:۵۹:۵۹
| |

جانشین کی‌روش در کلمبیا مشخص شد

فدراسیون فوتبال کلمبیا (FCF) تایید کرد  رینالدو روئدا کلمبیایی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال این کشور انتخاب شده است.

جانشین کی‌روش در کلمبیا مشخص شد
کد خبر: 458783
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۶ ۰۸:۵۹:۵۹

اعتمادآنلاین| فدراسیون فوتبال کلمبیا (FCF) تایید کرد رینالدو روئدا کلمبیایی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال این کشور انتخاب شده است.

در بیانیه فدراسیون فوتبال کلمبیا آمده است:‌ رینالدو روئدا مسئول هدایت تیم ملی ما در انتخابی جام جهانی فوتبال قطر 2022 و همچنین مسابقات کوپا آمریکا آرژانتین - کلمبیا 2021 خواهد بود. برای او و تیمش آرزوی موفقیت داریم .

او جایگزین کارلوس کی روش شد که پس از شروع ضعیف این تیم در مقدماتی آمریکای جنوبی ، جایی که با چهار امتیاز از چهار بازی ، در رده هفتم جدول رده بندی قرار گرفت در دسامبر سال 2020 از سمت خود کنار رفت.

روئدا قبل از به عهده گرفتن هدایت تیم بزرگسالان در ژانویه 2004 ، مربی همه رده های تیم های جوانان در کلمبیا بود. پس از عدم موفقیت کلمبیا در جام جهانی آلمان حضور او در تیم ملی این کشور نیز به پایان رسید.

در ادامه فعالیت های خوب در بین تیم های آمریکای جنوبی، او هندوراس را به جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی و اکوادور را به جام جهانی 2014 برزیل برد.

روئدا روز سه شنبه 19 ژانویه به رسانه ها معرفی می شود ، در آن زمان او اولین اظهارات خود را پس از بازگشت به کلمبیا ارائه می دهد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها