کد خبر: 458859
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۶ ۱۱:۴۴:۳۴
| |

دبیرکل حزب ندای ایرانیان:

رئیس‌جمهور اجاره‌ای در 1400 به کار ما نمی‌آید

دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: در 1400 به رییس جمهور و وزیر اجاره ای نیاز نداریم.

رئیس‌جمهور اجاره‌ای در 1400 به کار ما نمی‌آید
کد خبر: 458859
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۶ ۱۱:۴۴:۳۴

اعتمادآنلاین| سیدصادق خرازی، دبیرکل حزب ندای ایرانیان، ضمن تشکر از ارکان و جوانان حزب در ششمین مجمع عمومی حزب ندای ایرانیان گفت: بعد از انقلاب اولین بار است، حزبی با چنین جوانانی دور هم جمع شده است. در واقع بیش از هشتاد درصد کاستی ها و مدیریت ناقص در کشور، به داخل کشور باز می گردد.

او افزود: یادی کنیم از مرحوم هاشمی که بیشترین تماس ها را با ایشان داشتیم که بزرگترین خصلت ایشان شنیدن و تحمل بود در کشور ما کسی گوش شنیدن ندارد و این بزرگترین درد جامعه ماست چرا که نمی خواهند، دردهای جامعه را بشنوند. خارجی ها همواره چشم طمع به کشورمان داشتند. کشور ما فردی مانند ماهاتیر محمد ندارد او زمانی در مالزی روی کار آمد زمانی که‌ میرحسین موسوی در ایران نخست وزیر بود. مشکل کشور ما سوء مدیریت است. دوبی براساس عقل خردمندی ساخته شده هر چند گفته شود خارج به آن کمک کرد.

خرازی ادامه داد: در چهلمین حیات انقلابمان، بزرگترین بلیه که کشور ما با آن روبروست این است که برخی احزاب داعیه پدرخواندگی دارند. این ساخت و سازهای کهنه در ادبیات سیاسی جواب نمی دهد اگر بخواهیم نقش تاریخی مان را تبیین کنیم به پیران بگوییم ناصحان ما باشند. جوانان، امروز می توانند کشور را اداره کنند بزرگان کشور باید استراتژی مشخصی تبیین کنند. ما به رییس جمهور و وزیر اجاره ای نیاز نداریم.

او تاکید کرد: با تحریم انتخاباتی اصلاح طلبان این مجلس روی کار آمده چرا می خواهیم به خارج از کشور نسبت دهیم. مرحوم هاشمی با اشک و آه صحبت می کرد. اگر راه رستگاری می خواهید مشارکت باید با فهم درست و منطقی صورت بگیرد. نباید در مسایل اقتصادی، نسخه انتزاعی تبیین کنیم.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها