آتش سوزی در ساختمان شهرداری و 6 خانه در شهر رشت

شهرام مومنی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: آتش سوزی در ساختمان مرکزی شهرداری مهار شده است.

آتش سوزی در ساختمان شهرداری و 6 خانه در شهر رشت
کد خبر: 458860
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۶ ۱۱:۴۴:۴۱

اعتمادآنلاین| شهرام مومنی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: آتش سوزی در ساختمان مرکزی شهرداری مهار شده است.

او افزود: تماس شهروندان در ساعت 10:46 امروز (جمعه 26 دی ماه) آتش سوزی در ساختمان مرکزی شهرداری رشت واقع در میدان گیل گزارش شد.

او افزود: با توجه به گزارش شهروندان مبنی بر خروج دود غلیظ از ساختمان شهرداری در مجموع 43 آتش نشان به همراه 14 دستگاه خودروی اطفایی آبرسان و نردبان به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس آتش نشانی رشت با بیان اینکه آتش نشانان با مهار آتش در داکت آسانسور، از پیشروی آن جلوگیری کردند، ادامه داد: علت حادثه اتصال در سیستم سیم کشی برق از ناحیه داکت آسانسور گزارش شد.

مومنی تصریح کرد: در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید.

آتش گرفتن 6 خانه در رشت در پی وزش شدید باد گرم


شهرام مومنی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت به حریق 6 خانه در بلوار امام رضای این شهر در بامداد امروز اشاره کرد و گفت: 61 آتش نشان با 20 خودروی اطفای حریق و آبرسان به محل حادثه اعزام شدند و شعله‌های آتش را مهار کردند.

او با بیان اینکه سقف به هم چسبیده این خانه‌های ویلایی و وزش شدید باد گرم، مهار آتش سوزی را دشوار می‌کرد، اظهار داشت: همچنین باریک بودن کوچه‌های محله، ازدحام مردم و پارک بودن خودرو‌ها در مسیر دسترسی به محل حادثه، موجب شد آتش نشانان به سختی موفق شدند آتش سوزی را مهار کنند.

رئیس سازمان آتش نشانی رشت با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشت، تصریح کرد: علت حادثه در دست بررسی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها