رئیس قوه قضائیه:

مرحوم یزدی با صلابت از ارزش‌های انقلاب دفاع کرد

رئیس قوه قضائیه ‌با تجلیل و تکریم خدمات مرحوم آیت الله یزدی در عرصه های مختلف تاکید کرد: مرحوم آیت الله شیخ محمد یزدی (ره) با صلابت و تمام توان از آرمان‌های و ارزشهای انقلاب دفاع کرد.

مرحوم یزدی با صلابت از ارزش‌های انقلاب دفاع کرد
کد خبر: 458897
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۶ ۱۳:۱۴:۱۶

اعتمادآنلاین| حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم‌ رئیسی در حاشیه مراسم بزرگداشت چهلمین روز ارتحال آیت الله محمد یزدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ‌ آن عالم ربانی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در سنگر مبارزه با انکر منکرها دنباله‌رو امام بود و پس از انقلاب نیز با تمام توان برای حمایت از اعرف معروف‌ها که نظام جمهوری اسلامی است تلاش کرد.

رئیس قوه قضائیه افزود: مرحوم آیت الله محمد یزدی هرجا احساس وظیفه می‌کردند با تمام توان حضور پیدا می‌کردند و با صلابت از آرمان و ارزش‌های انقلاب دفاع می‌کردند.

رئیسی سلامت نفس و مردم‌داری آیت الله یزدی را از مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیتی آن مرحوم دانست و گفت: اخلاص، ولایت مداری، علم، دانش و فقاهت، انقلابی بودن، زمان‌شناس بودن و غیرتمند بودن مرحوم شیخ محمدیزدی نسبت به نظام و انقلاب را از دیگر ویژگی‌های ایشان بود.

وی در ادامه به سابقه درخشان آن مرحوم در قوه قضائیه نیز اشاره کرد و گفت: پیشکسوتان قضایی که شاهد کار و فعالیت ایشان بودند جز مجاهدت و روحیه انقلابی از مرحوم یزدی به عنوان یک سیاسی فعال چیز دیگری ندیدند.

‌رئیسی با بیان اینکه امروز نیز در قوه قضاییه با اقتدار راه مرحوم آیت الله یزدی را ادامه می‌دهیم بر لزوم الگو گرفتن نسل جوان، قضات و همه فعالان عرصه های اجتماعی از شخصیت و منش ایشان تاکید کرد.

منبع:







اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها