کد خبر: 459096
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۷ ۱۳:۲۹:۱۳
| |

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا:

رفع تصرف یک‌هزار هکتار از اراضی ملی و دستگیری 324 متهم

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از اجرای دومین مرحله طرح سراسری تشدید مبارزه با زمین‌خواری و رفع تصرف یک‌هزار هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی و دستگیری 324 متهم در کشور طی هفته گذشته خبر داد.

رفع تصرف یک‌هزار هکتار از اراضی ملی و دستگیری 324 متهم
کد خبر: 459096
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۷ ۱۳:۲۹:۱۳

اعتمادآنلاین| سردارمحمدرضا مقیمی روز شنبه در تشریح جزئیات این خبر افزود: برابر برنامه‌های پیش بینی شده این پلیس دومین مرحله طرح سراسری تشدید مبارزه با زمین‌خواری به عنوان یکی از راهبردهای عملیاتی و مقابله ای با این پدیده شوم با استفاده از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی به مدت 72 ساعت طی هفته گذشته در سراسر کشور اجرا شد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با مطالعه و اشرافیت کامل در این مدت بیش از 200 مورد از اراضی ملی و منابع طبیعی که به اشکال مختلف به تصرف افراد سودجو درآمده بود را به همراه هویت متصرفان غیرقانونی شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی دستگیری آنها انجام شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا تصریح کرد: در این خصوص نزدیک به یک‌هزار هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی رفع تصرف و 324 متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار مقیمی از هموطنان خواست که در صورت مشاهده هرگونه جرایم اقتصادی بویژه زمین خواری و سوء استفاده از بیت المال را از به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها