کد خبر: 459110
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۷ ۱۳:۵۱:۳۱
| |

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

دشمن بی‌سابقه‌ترین تحریم و فشار را بر ما اعمال کرده است / در جنگ تمام عیار با دشمن هستیم

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ما در یک جنگ تمام عیار با دشمن هستیم و آنها بی‌سابقه‌ترین تحریم و فشار را از جمله تحریم دارو، مواد غذایی و بهداشتی و تبادلات بانکی ایران بر ما اعمال کرده‌اند تا از این طریق سلامتی مردم به خطر بیفتد.

دشمن بی‌سابقه‌ترین تحریم و فشار را بر ما اعمال کرده است / در جنگ تمام عیار با دشمن هستیم
کد خبر: 459110
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۷ ۱۳:۵۱:۳۱

اعتمادآنلاین| عباس محمد حسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح شنبه در جشنواره گوهر فاطمی نیروی هوایی ارتش با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: بسیاری از افراد احکام شرعی را نمی‌دانند و قصد آنها مقابله با حکم الهی هم نیست و ما نیز نتوانستیم حکم الهی را از راه‌های اقناعی به جامعه هدف برسانیم. هنر ما در این جشنواره‌ها و مراسم این است کاری کنیم که احکام الهی به درستی به مردم و جامعه هدف است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به جنگ فرهنگی دشمن گفت: مقابله دشمن با ما تنها در بعد نظامی نیست و در ابعاد مختلف این جنگ و تهدیدات وجود دارد و دشمنان ما همواره ما را تهدید نظامی می‌کنند و همین چهار روزی که به پایان دولت ترامپ مانده عقلا نگران هستند که ترامپ فتنه‌ای دیگر به پا کند. این تهدیدات نظامی در برابر ما همچنان ادامه دارد و آنهایی که ادعا می‌کردند در تلاش هستند سایه جنگ را از سر ملت ایران کنار می‌برند متاسفانه موفق نشدند و تهدیدات آمریکا علیه ملت ما بعد از لبخندهای دیپلماتیک بیشتر شده است.

وی با اشاره به تروریست اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط آمریکا خاطرنشان کرد: تروریستی اعلام کردن سپاه توهین به همه ملت ماست، سپاه از ما و ملت ایران جدا نیست و تروریستی اعلام کردن سپاه که حق بزرگی در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در داخل و خارج داشته عقلانی نبوده و توهین به ملت یک کشور مستقل است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: اقدامات و تحرکات و شیطنت‌های ایالات متحده آمریکا نشان می‌دهد که یک جنگ تمام عیار را علیه ایران برنامه‌ریزی کرده‌اند و این جنگ تمام عیار جهانی هنوز تمام نشده، آنها نه گزینه‌های نظامی را از روی میز برداشته و نه تحریم‌ها را لغو کرده‌اند آنها روز گذشته‌ هم تحریم‌هایی را علیه ملت ایران اعمال کردند اینها نشان می‌دهد که ما در یک جنگ تمام عیار جهانی هستیم.

محمدحسنی با اشاره به تحریم رهبر معظم انقلاب اسلامی توسط آمریکا اظهار کرد: این تحریم نتیجه عکس داد، ما در یک جنگ تمام عیار هستیم و آنها بی‌سابقه‌ترین تحریم و فشار را بر ملت ایران اعمال کردند آنها دارو، مواد غذایی و بهداشتی و تبادلات بانکی ایران را تحریم کردند تا از این طریق سلامتی مردم به خطر بیفتد.

وی افزود: در جریان سیل و زلزله آنها اجازه ندادند کمک‌های جهانی به ملت ایران برسد حالا چه شده که می‌خواهند به ما واکسن کرونا بدهند، بنابر اعلام خود آنها واکسن در کشور آنها تلفاتی داشته و جواب نداده این نشان می‌دهد که فروش واکسن به ایران اهدافی را دنبال می‌کنند و می‌خواهند ملت ما را دچار مسائلی کنند که ما از آنها خبر نداریم.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به نظر یکی از اندیشمندان غربی که معتقد است کشتن مسلمانان مانع پیشرفت و حرکت مسلمانان نمی‌شود، یادآور شد: آنها به خوبی فهمیده‌اند که با ترور و کشتن مسلمانان نمی‌توانند مانع آنها شوند همانگونه که با شهادت حاج قاسم سلیمانی نتوانستند مانع حرکت عظیم محور مقاومت شوند، آنها معتقدند به جای ریختن بمب بر سر مردم باید با ترویج فرهنگ غربی و گسترش بی‌حجابی دیگر زنان جامعه نمی‌توانند مجاهدان الهی تربیت کنند.

محمدحسنی گفت: کشور ما در جنگ ترکیبی نظامی، اقتصادی، فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان قرار دارد و این جنگ تمام عیار و ترکیبی مقاومت ترکیبی و مدیریت ترکیبی و جهادی می‌طلبد، ما باید با حکمرانی موثر اسلامی مقابل مستکبران جهان و جنگ‌های تمام عیار آنها بایستیم.

وی با اشاره به توانمندی‌های دفاعی کشور گفت: امروز به برکت مدیریت فرماندهی معظم کل قوا در مسائل نظامی هیچ مشکلی نداریم نیروهای مسلح آبروی اسلام را در اوج ان حفظ کرده‌اند و دشمن به خوبی می‌داند یکی بزند 10 تا می‌خورد، اما این اقتدار و بازدارندگی متاسفانه در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی وجود ندارد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: در حوزه مسائل اقتصادی مشکل داریم در حالی که روی گنج نشسته‌ایم، چون اصول حکمرانی اسلامی در دستور کار همه کسانی که اقتصاد را مدیریت می‌کنند نیست، در مسائل سیاسی هم همینطور و در مسائل فرهنگی بیشتر و بدتر است اصلاً انگار که موضوعات فرهنگی بی‌صاحب‌ترین موضوعات در کشور است شما در مهدکودک‌ها نگاه کنید ببینید آیا در این مهدکودک‌ها فرهنگ اسلامی آموزش داده می‌شود یا فرهنگ غربی؟ بسیاری به صورت آشکارا مسئله 2020 را اجرا می‌کنند و این نشان می‌دهد که فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی در این مراکز آموزش داده نمی‌شود.

محمدحسنی کار فرهنگی را بسیار مهم دانست و گفت: باید با کار فرهنگی ژرف و عمیق و برگزاری کلاس‌های اقناعی باید مقابل جنگ فرهنگی دشمن بایستیم، آنها می‌خواهند حجاب و عفاف را از جامعه ما بگیرند و ما باید با همه امکانات به میدان آمده و در این عرصه نیز همانند عرصه نظامی توانمند شویم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها