محدودیت‌های‌ ترافیکی جاده‌های مازندران برای تعطیلی فاطمیه اعلام شد

رییس پلیس راه مازندران گفت: از امروز شنبه به دلیل تعطیلی شهادت حضرت فاطمه (س) تردد خودرویی در جاده‌های مواصلاتی استان با محدودیت ترافیکی جدید همراه است.

محدودیت‌های‌ ترافیکی جاده‌های مازندران برای تعطیلی فاطمیه اعلام شد
کد خبر: 459115
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۷ ۱۴:۲۲:۲۷

اعتمادآنلاین| سرهنگ علیرضا قدمی افزود: با هماهنگی ناجا و وزارت کشور از امروز طرح محدودیت های ترافیکی نیز در سه محور هراز ، کندوان وسوادکوه به اجرا درآمده است.

وی گفت: بر این اساس تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 صبح امروز تا ساعت 2 بامداد روز دوشنبه بیست نهم دی ماه در جاده هراز ممنوع و تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 13 روز یکشنبه 28 دی ماه تا ساعت 2 بامداد روز بعد از رودهن به آمل ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران ادامه داد: همچنین تردد انواع تریلر و کامیون‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 صبح امروز تا ساعت 24 روز یکشنبه 28 دی ماه از مسیرشمال به جنوب محور سوادکوه ممنوع است.

سرهنگ قدمی به محدودیت های ترافیکی جاده کندوان نیز اشاره کرد و گفت: تردد خودروها در محور کندوان از ساعت 12 ظهر فردا یکشنبه 28 دی ماه تا ساعت 2 بامداد روز بعد از کرج به شمال ممنوع بوده و ازساعت 15 تا ساعت 2 بامداد روز بعد از مرزن آباد به کرج یک طرفه خواهد شد.

سه هزارو 500 دستگاه خودرو در جاده‌های مازندران جریمه شدند

رییس پلیس راه مازندران گفت: همزمان با اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی در ورود به استان یعنی از سه‌شنبه هفته گذشته تاکنون، هفت هزار و 200 خودرو به شهرهای خود برگشت داده شدند و سه هزار و 400 دستگاه نیز جریمه شدند.

متاسفانه بسیاری از مسافران برخلاف مقررات جدید تردد کرونای برای ورود به استان اصرار کرده و نسبت به اجرای مقررات تمکین نمی‌کردند که منجر به صدور جریمه برای این متخلفین شده است.

وی همچنین گفت: هوای آفتابی چند روز اخیر همراه با تعطیلی رسمی روز جمعه و فردا یکشنبه به مناسبت ایام فاطمیه بسیاری از پایتخت نشینان بومی استان و کسانی که دارای مسکن دوم در مازندران هستند را به این خطهشمال کشور کشاند.

رییس پلیس راه مازهدران با توضیح این نکته که فقط روز سه شنبه و چهارشنبه هفته گذشته با اجرای طرح جدید محدودیت‌های کرونایی جاده‌های هراز ، کندوان ، سوادکوه و کیاسر بسیار خلوت شده بود، ادامه داد: اما از پنجشنبه و به ویژه جمعه شب تا امروز با افزایش چشمگیر مسافران به استان مواجه هستیم.

بر اساس تازه‌ترین ارزیابی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، تعداد شهرهای وضعیت قرمز کرونایی مازندران به 10 شهرستان شامل سوادکوه ، بابل ، جویبار، تنکابن ، رامسر، نکا، ساری ، قائمشهر ، فریدونکنار و آمل افزایش یافت .

مازندران 22 شهرستان دارد و در حال حاضر وضعیت کرونایی بقیه 12 شهرستان استان نارنجی است.

طبق آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل ، هم اکنون یکهزار و 435 بیماری مبتلا به بیماری کووید 19 در بیمراستان های استان بستری هستند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها