کد خبر: 459163
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۷ ۱۸:۲۱:۳۲
| |

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی گیلان خبر داد:

ثبت نام 483 هزار و 336 نفر معادل 42.5 درصد از سهامداران سهام عدالت در استان

سیدرضا عظیمی مدیرکل امور اقتصاد و دارایی گیلان گفت: از یک میلیون و 139 هزار و 407 نفر از مشمولان سهام عدالت گیلان که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند، تا کنون 42.5 درصد احراز هویت شده اند و 656 هزار و 71 نفر هنوز ثبت نام نکرده اند که این افراد باید برای استفاده از مزایای سهام شان ثبت نام و احراز هویت را انجام دهند.

ثبت نام 483 هزار و 336 نفر معادل 42.5 درصد از سهامداران سهام عدالت در استان
کد خبر: 459163
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۷ ۱۸:۲۱:۳۲

اعتمادآنلاین| مدیرکل امور اقتصاد و دارایی گیلان از ثبت نام 483 هزار و 336 نفر معادل 42.5 درصد از سهامداران سهام عدالت استان خبر داد.

سیدرضا عظیمی افزود: از یک میلیون و 139 هزار و 407 نفر از مشمولان سهام عدالت گیلان که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند، تا کنون 42.5 درصد احراز هویت شده اند و 656 هزار و 71 نفر هنوز ثبت نام نکرده اند که این افراد باید برای استفاده از مزایای سهام شان ثبت نام و احراز هویت را انجام دهند.

وی با بیان اینکه ثبت نام در سامانه سجام به صورت غیر حضوری امکانپذیر است، خاطر نشان کرد: مردم می توانند بدون مراجعه به دفاتر پیشخوان خود به صورت غیر حضوری ثبت نام شان را انجام دهند و اگر نتوانستند با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه پیش بینی شده که سهامداران عدالت بتوانند از حقوق خود به طور کامل تری استفاده کنند، تصریح کرد: پرداخت سود سهام با توجه به شماره حسابی خواهد بود که مردم در سامانه سجام اعلام می کنند.

عظیمی خاطر نشان کرد: مردم با ثبت نام در سامانه سجام می توانند در انتخابات هیات مدیره که اثر گذار در سود آتی و نحوه اداره شرکت خواهد بود، حضور یابند و در صورت تمایل به خرید و فروش سهام شرکت سرمایه گذاری گیلان نیز نیاز است که در سامانه ثبت نام کنند بنابراین برای رسیدن به این حقوق باید در سامانه سجام ثبت نام کرده و احراز هویت شوند.

گیلان بیش از 2 میلیون و 500 هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها