کد خبر: 459184
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۸ ۰۸:۱۴:۵۳
| |

عنایت‌الله بخشی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون:

دوست ندارم در شرایط کرونا کار کنم

عنایت‌الله بخشی در خصوص اینکه در این شرایط کرونایی مشغول به کار است یا خیر گفت: خیر در حال حاضر مشغول به کار نیستم و دوست ندارم در این شرایط کارکنم. ولی یک سریال نمایش خانگی را در هفته گذشته تمام کردم.

دوست ندارم در شرایط کرونا کار کنم
کد خبر: 459184
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۸ ۰۸:۱۴:۵۳

اعتمادآنلاین| عنایت‌الله بخشی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که در فیلم ها و سریال هایی چون «یوزپلنگ»، «مسافر ری» و «زیر تیغ» بازی کرده است و در کارنامه اش آثار ارزشمند دیگری از جمله «معمای شاه» و «برسر دوراهی» دیده می شود او در مورد زندگی اش در این روزهای کرونایی با خبرگزاری برنا صحبت کرد.


عنایت الله بخشی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در خصوص اینکه در این شرایط کرونایی مشغول به کار است یا خیر گفت: خیر در حال حاضر مشغول به کار نیستم و دوست ندارم در این شرایط کارکنم. ولی یک سریال نمایش خانگی را در هفته گذشته تمام کردم.

او در خصوص امرار معاش در این روزها گفت: در حال حاضر با حقوق بازنشستگی که می گیرم امرار معاش میکنم.

عنایت الله بخشی در ادامه با اشاره به اینکه ترجیح می دهد در خانه بماند یا کار کند بیان کرد: ترجیح می دهم در شرایط فعلی در خانه بمانم و خواستار این هستم هرچه سریع تر این بیماری از جامعه ریشه کن شود.

بخشی با توجه به دو هفته تعطیلی پیش رو به عنوان هنرمند در خصوص اینکه مردم در خانه بمانند تا کرونا کاهش پیدا کند گفت: ما نمی توانیم در این خصوص حرف یا پیام خاصی بدهیم در این جا سیاستمداران باید پیغام های مهم و مرتبط با این بیماری را بدهند تا مردم اصول بهداشتی را رعایت کنند. ولی برای حفظ سلامتی خود و دیگران هم که شده رعایت کنیم تا هرچه سریع تر شاهد پایان یافتن این ویروس در جهان باشیم.

عنایت الله بخشی در این خصوص که با بسته شدن سینما ها شبکه نمایش خانگی، فیلیمو و نماوا می توانند جای سینما را بگیرند و خلاء را پر کنند خاطر نشان کرد: تا حدودی این امکان دارد درواقع هیچ اشکالی ندارد که جای سینما با شبکه نمایش خانگی گرفته شود حال شاید این امکان به وجود بیاید.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها