آغاز کاشت 300 درخت چنار در مرکز شهر تهران

شهردار منطقه 11 از کاشت بیش از 300 درخت چنار با بن 40-35 سانتیمتر در راستای اجرای طرح «زیباسازی با درخت» خبر داد که در طرح نهضت درختکاری در خیابان‌های معیری و امام خمینی (ره) آغاز شده است.

آغاز کاشت 300 درخت چنار در مرکز شهر تهران
کد خبر: 459243
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۸ ۱۱:۳۰:۱۰

اعتمادآنلاین| نصراله آبادیان در توضیح اجرای طرح خیابان کامل که در خیابان معیری در دست انجام است، گفت: با توجه به انتخاب خیابان معیری به عنوان پایلوت برای اجرای طرح خیابان کامل و در راستای اجرای پروژه های کوچک مقیاس محرک توسعه محله ای که از سوی معاونت های این منطقه در حال انجام است، جداره سازی، کف سازی، اصلاح نهر، احداث مسیر دوچرخه و کاشت درخت در این مسیر آغاز شده است.

شهردار منطقه 11 افزود: کاشت درختان چنار با عمر بیش از شش سال و بن 40-35 از جمله اقدامات انجام شده در این مسیر است و تاکنون 170 چنار با هماهنگی کمیسیون باغات شورای اسلامی شهر تهران در مکان های جانمایی شده کاشته شده است.

آبادیان همچنین از کاشت 150 درخت چنار در خیابان امام خمینی (ره) حد فاصل میدان حسن آباد تا خیابان ولی عصر (عج) خبر داد که تا پایان این هفته عملیات اجرایی آن آغاز می شود و تا نیمه اول بهمن ماه به پایان می رسد.

به گزارش شهر به گفته آبادیان 14 هزار پیاز گل لاله نیز به منظور ارتقای منظر شهر در میدان‌های پاستور و حر در حال کاشت است که تا دهه فجر تکمیل خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها