«پیکی بلایندرز» با فصل ششم به پایان می‌رسد

فصل ششم سریال درام «پیکی بلایندرز» با بازی کیلیان مورفی، فصل پایانی این مجموعه خواهد بود.

«پیکی بلایندرز» با فصل ششم به پایان می‌رسد
کد خبر: 459588
|
۱۳۹۹/۱۰/۳۰ ۱۰:۴۲:۵۴

اعتمادآنلاین| سریال درام «پیکی بلایندرز» پس از فصل ششم و پایانی به آخر خط خواهد رسید؛ اما استیون نایت خالق و نویسنده این سریال اطمینان داد که داستان این اثر در شکل و فرم دیگری ادامه پیدا می‌کند.

سریال «پیکی بلایندرز» یکی از موفق‌ترین سریال‌های سال‌های اخیر بوده که داستان توماس شلبی و خانواده تبهکارش را روایت می‌کند. خانواده‌ای که قصد دارند در بیرمنگام قبل از جنگ جهانی اول به قدرت برسند.

این سریال در سال 2013 برای اولین بار منتشر شد و بعد از آنکه توسط نتفلیکس به نمایش گذاشته شد، به یک سریال محبوب جهانی تبدیل شد. این سریال در سال 2018 جوایز متعددی را از بفتا دریافت کرد.

خبر پایان این سریال همزمان با اتمام فصل ششم، برای مخاطبان این مجموعه شگفت آور بود؛ چرا که پیش از این نایت در مصاحبه با اینترتینمنت ویکلی اعلام کرده بود که این سریال تا فصل هفتم ادامه خواهد داشت.

ویروس کرونا تولید فصل ششم این سریال را عقب انداخته بود و حالا که ساخت این سریال آغاز شده انتظار می‌رود، اواخر سال 2021 و یا حتی اوایل 2022 نمایش داده شود.

انگلستان در حال دست و پنجه نرم کردن با ویروس کروناست و اخیراً اعلام شده است که بیشتر شغل‌های مربوط به صنعت سرگرمی دیگر واجد شرایط برای معافیت از قوانین کرونایی مثل الزام قرنطینه 10 روزه برای کسانی که می‌خواهند وارد این کشور شوند، نیستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها