فرمانده نیروی انتظامی پاسخ داد:

اعتماد مردم به نیروی انتظامی افزایش یافته؟

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه سطح اعتماد مردم به نیروی انتظامی افزایش یافته، است، گفت: آبرویی که شما عزیزان به دست می آورید برای نیروی انتظامی است این موضوع دو طرفه بوده یعنی اگر خوب یا بد کار کنید بازتاب آن به ناجا بازمی گردد.

اعتماد مردم به نیروی انتظامی افزایش یافته؟
کد خبر: 459791
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۱ ۰۹:۰۴:۵۷

اعتمادآنلاین| حسین اشتری در جلسه جمع بندی نظارت ستادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ که با حضور جمعی از فرماندهان در این ستاد برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه الزهرا (س) اظهار داشت: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ پیشانی و ویترین ناجا است کمتر پیش می آید تا مسئولی در انتقادهای خود چه مثبت چه منفی از تهران نام نبرد.

ارشدترین مقام انتظامی کشور تصریح کرد: آبرویی که شما عزیزان به دست می آورید برای نیروی انتظامی است این موضوع دو طرفه بوده یعنی اگر خوب یا بد کار کنید بازتاب آن به ناجا بازمی گردد.

فرمانده ناجا یادآور شد: در سال گذشته برای امسال در برنامه ها تعیین شد که حداقل در هر فصل هیئت رئیسه یک جلسه را در تهران بزرگ برگزار کند. بنده همین جا اعلام می کنم معاونان به خصوص معاونان پشتیبان کننده ناجا باید فرماندهی انتظامی تهران را در اولویت کاری خود قرار دهند چرا که تهران بزرگ متفاوت با بقیه نقاط کشور است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور خاطر نشان کرد: در چند ساله اخیر بیشترین فشار روی نیروی انتظامی بوده که بحمدالله بیشترین موفقیت ها را داشته هر چند هر دستگاه یا نهادی وظیفه خود را خوب انجام ندهد سرریز ناکارآمدی آن به ناجا برمی گردد.


سردار اشتری تصریح کرد: براساس نظرسنجی های برون سازمانی از بین حدود 28 تا 32 دستگاه سطح اعتماد مردم به نیروی انتظامی افزایش یافته این افزایش اعتماد مردمی همراه با اعتمادی که مسئولان و بالاتر از آن اعتماد فرماندهی معظم کل قوا مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نیروی انتظامی دارند بسیار حائز اهمیت بوده و بالاترین سرمایه محسوب می شود.

او گفت: باید از همان اول مانند سپهبد شهید "حاج قاسم سلیمانی" با کمترین امکانات بیشترین کارها را انجام دهیم ما هم باید با الگوگیری از ایشان همین رویه را انجام داده و با روحیه انقلابی کارها و وظایف را به پیش ببریم هم در بعد معنوی و هم در بعد مادی کمک کنیم تا کارها انجام شود.

سردار اشتری افزود: بحث کلانتری ها برای نیروی انتظامی بسیار مهم بوده و با توجه به کار شبانه روزی و تعطیل پذیر نبودن آنها، باید مدیریت و نظارت بیشتری انجام شود.

فرمانده ناجا افزود: خدا قوت می گوییم به همه همکاران به خصوص به برادر عزیز سردار "حسین رحیمی" فرمانده انتظامی تهران بزرگ و کارکنان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ که انصافا شبانه روز پیگیر کار هستند و از تک تک شما عزیزان بابت زحماتتان تشکر و قدردانی می کنیم.

او گفت: رمز موفقیت شهید "حاج قاسم سلیمانی" اخلاص و ولایت مداری اش بود ایشان با شهادتش دنیا را متحول کرد چون با خدا معامله کرد خدا هم عزیزش داشت؛ ما هم باید از خدا یاری بخواهیم تا ان شاءالله موفق باشیم.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها