کد خبر: 460020
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۲ ۰۹:۲۲:۲۵
| |

نامه کمیسیون انرژی به کمیسیون تلفیق درباره نیروگاه اتمی بوشهر

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به جلسه این کمیسیون در مورد میزان پیشرفت فیزیکی فازهای 2 و 3 نیروگاه اتمی بوشهر گفت: اخیرا نامه‌ای از سوی کمیسیون انرژی به کمیسیون تلفیق درباره لزوم افزایش اعتبار این فازها در بودجه 1400 ارسال شده است.

نامه کمیسیون انرژی به کمیسیون تلفیق درباره نیروگاه اتمی بوشهر
کد خبر: 460020
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۲ ۰۹:۲۲:۲۵

اعتمادآنلاین| هادی بیگی‌نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، درباره جلسه بررسی میزان پیشرفت فیزیکی فازهای 2 و 3 نیروگاه اتمی بوشهر که به میزبانی این کمیسیون برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه که مسئولینی از سازمان برنامه و بودجه، سازمان انرژی اتمی، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء و وزارت نفت حضور داشتند روند ساخت و ساز فازهای 2و3 نیروگاه اتمی بوشهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد بتوانیم برای تسریع در عملیات عمرانی آن بودجه خوبی در سال 1400 تخصیص پیدا کند.

وی افزود: باید اعتبار لازم برای این کار زیرساختی از سوی دولت و مجلس در نظر گرفته شود و به همین دلیل مقرر شد در بودجه 1400 یا از طریق تهاتر نفت و یا افزایش اعتبار اقدامات لازم در نظر گرفته شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: پس از پایان این جلسه نامه‌ای از سوی رئیس کمیسیون انرژی مجلس به کمیسیون تلفیق مبنی بر افزایش اعتبار ساخت و ساز فازهای 2 و 3 نیروگاه بوشهر و لزوم تسریع در عملیات عمرانی ارسال شد. ضمن اینکه کمیسیون انرژی هم اقدامات لازم نظارتی را در این باره پیگیری خواهد کرد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها