واکنش برادر محسن رضایی به ادعای تشکیل ستاد انتخاباتی

امیدوار رضایی خبر تشکیل ستاد انتخاباتی برادرش را تکذیب کرد.

واکنش برادر محسن رضایی به ادعای تشکیل ستاد انتخاباتی
کد خبر: 460057
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۲ ۱۱:۳۱:۳۴

اعتمادآنلاین| امیدوار رضایی در پاسخ به این سوال که "آیا ادعای برخی منابع خبری که نوشتند روح الامینی نماینده مجلس، مسئول ستاد محسن رضایی شده است، صحت دارد یا خیر، اظهار کرد: نه ستادی تشکیل شده، نه مسئولی تعیین شده است. این ادعا، کاملاً نادرست و حاوی جهتگیری سیاسی خاص است.

رئیس اسبق کمیسیون بهداشت مجلس گفت: منافع شایعه سازان، در گرو شایعه سازی است، کما اینکه برخی منابع خبری اخیراً به نادرست ادعا کردند محسن رضایی روز چهارشنبه به قم سفر کرده و مراجع تقلید را در جریان کاندیداتوری خود قرار داده است، در حالی که محسن رضایی نه اخیراً سفری به قم داشته، نه بحث انتخاباتی را با مراجع تقلید مطرح نموده است. ضمن اینکه وی روز چهارشنبه در مجمع تشخیص بوده و اساساً در یکماه گذشته سفری به شهر مقدس قم نداشته است.

رضایی افزود: برخی اساتید دانشگاه، اقتصاددان‌ها، کارآفرینان، خانواده شهدا و دیگر اقشار جامعه، با توجه به اقتصاددان بودن محسن رضایی خواستار کاندیداتوری وی هستند و معتقدند اداره کشور و عبور از بحرانهای اقتصادی فعلی، نیازمند تخصص اقتصادی است، در عین حال، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همواره دغدغه ها و راهکارهای خود برای اداره بهتر کشور را مطرح کرده و دراختیار همه مسئولان اجرایی کشور و کاندیداها قرار داده است و در هفته های اخیر نیز در حال کمک به تدوین هرچه بهتر "سیاست های کلی برنامه هفتم کشور" و تقدیم آن به محضر مقام معظم رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده است لذا با توجه به تمرکز وی بر تدوین سیاستهای کلی برنامه هفتم کشور و ماموریت ابلاغی مقام معظم رهبری در تدوین سیاستهای کلی تامین اجتماعی و سیاستهای کلی توسعه دریامحور، بسیار بعید است در هفته های باقیمانده تا پایان سال 1399 به جمع بندی خاصی درباره انتخابات برسد.

وی تاکید کرد: بدیهی است دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام هرگونه جمع بندی خود پیرامون دغدغه ها درباره رویدادهای مهمی همچون انتخابات 1400 و تاثیرش بر معیشت و زندگی مردم را طی سخنرانی رسمی یا اطلاعیه رسمی به اطلاع مردم عزیز کشورمان خواهد رساند.

منبع:

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها