ترکیب مدیریتی پرسپولیس به سود گل‌محمدی می‌شود؟

یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس پس از تساوی 2-2 مقابل استقلال تهران در دربی 94 پایتخت لب به انتقاد صریح از مهدی رسول پناه رئیس هیئت مدیره باشگاه گشود و برای حضور او در بدنه مدیریتی پرسپولیس اولتیماتوم دو روزه تعیین کرد.

ترکیب مدیریتی پرسپولیس به سود گل‌محمدی می‌شود؟
کد خبر: 460060
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۲ ۱۱:۴۲:۴۴

اعتمادآنلاین| یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس پس از تساوی 2-2 مقابل استقلال تهران در دربی 94 پایتخت لب به انتقاد صریح از مهدی رسول پناه رئیس هیئت مدیره باشگاه گشود و برای حضور او در بدنه مدیریتی پرسپولیس اولتیماتوم دو روزه تعیین کرد.

با این حال مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان با اندکی تاخیر درباره این اولتیماتوم چینش نفرات جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس را آغاز کرد. اعضایی که پس از استعفای علی رغبتی و برکناری قطعی مهدی رسول پناه تنها دو عضو به نام‌های غلامعلی محمدعلیپور و سید محمد فیاض دارد.

وزیر ورزش که دهم شهریورماه سال جاری اعضای جدید هیئت مدیره سرخپوشان را تعیین کرده بود پس از انتشار فایل ویدئویی مهدی رسول پناه سرپرست وقت باشگاه از جعفر سمیعی خواست تا مدیرعاملی پرسپولیس را بدون حضور در هیئت مدیره قبول کند.

حالا سلطانی‌فر پس از انتشار بخش دیگری از همان فایل ویدئویی و اختلافات علنی یحیی با رسول پناه، تصمیم به تغییر در هیئت مدیره پرسپولیس گرفت.

جعفر سمیعی مدیرعامل فعلی و مصطفی قنبرپور سرپرست پیشین این تیم جزو جدی ترین گزینه‌ها برای حضور در هیئت مدیره پرسپولیس هستند. از قرار معلوم سمیعی فاصله چندانی با حضور در هیئت مدیره باشگاه ندارد اما سلطانی‌فر همچنان درباره قنبرپور در حال رایزنی است.

افرادی که در صورت انتخاب و عضویت در هیئت مدیره پرسپولیس رابطه خوبی با سرمربی تیم دارند و کار را برای ادامه حضور یحیی در پرسپولیس راحت تر از همیشه می‌کنند تا او دیگر گلایه‌ای بابت تصمیمات مدیریتی هم نداشته باشد.

این در حالی است که پرسپولیس و استقلال، طبق وعده دولت قرار است در سال جاری در بورس پذیرفته شده و سهام آنها در اختیار مردم قرار بگیرد تا بار دیگر هیئت مدیره‌ای جدید برای این باشگاه‌ها تعیین شود.

منبع: خبرورزشی


منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها