امیدواری لاپورتا به توافق بارسلونا با مدافع بایرن مونیخ

لاپورتا گزینه اصلی ریاست باشگاه بارسلونا است. او درباره جذب آلابا گفت: براین باور هستم که رئال مادرید با آلابا قرارداد امضا نکرده است. ما وضعیت این بازیکن را دنبال می‌کنیم. نخستین کاری که باید انجام دهیم این است که با مدیر تیم صحبت کنیم تا وضعیت این بازیکن را جویا شویم.

امیدواری لاپورتا به توافق بارسلونا با مدافع بایرن مونیخ
کد خبر: 460076
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۲ ۱۲:۱۰:۱۸

اعتمادآنلاین| خوان لاپورتا پیشینه ریاست باشگاه بارسلونا را دارد و سال‌های درخشانی را با این تیم سپری کرد.

لاپورتا گزینه اصلی ریاست باشگاه بارسلونا است. او درباره جذب آلابا گفت: براین باور هستم که رئال مادرید با آلابا قرارداد امضا نکرده است. ما وضعیت این بازیکن را دنبال می‌کنیم. نخستین کاری که باید انجام دهیم این است که با مدیر تیم صحبت کنیم تا وضعیت این بازیکن را جویا شویم. من آماده هستم تا تغییراتی را که سرمربی می‌خواهد در تیم به وجود آورم.

او درباره جذب گاریسا گفت: کومان به من گفت که به این بازیکن نیاز دارد اما او وضعیت مالی باشگاه را به خوبی می‌داند و به همین خاطر اسلحه روی سینه ما نگذاشته که حتما باید این بازیکن را جذب کرد.

لاپورتا درباره آینده کومان گفت: کومان با باشگاه قرارداد دارد. او یکی از چهره‌های بزرگ باشگاه بارسلونا است و به دنبال کسب موفقیت با باشگاه است. ما به او فرصت لازم را می‌دهیم.

رییس پیشین باشگاه بارسلونا درباره ژاوی هم گفت: او یکی از پایه‌های باشگاه است. ژاوی روزی هدایت باشگاه بارسلونا را برعهده خواهد گرفت اما در شرایط کنونی ما به دنبال فرصت دادن به کومان و بازیکنان کنونی هستیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها