امیررضا خادم، نماینده سابق مجلس:

آقای قالیباف، دارید همان اشتباه مجلس هفتم را تکرار می‌کنید

یک نماینده سابق مجلس نوشت: کاش رییس مجلس، که شخصا او را فردی عملگرا و توانا در حوزه اجراء میدانم، درنظر داشته باشد که تفکر غالب در حوزه اقتصادی مجلس یازدهم، در اختیار طیفی است که تصمیماتشان در مجلس هفتم، زمینه ساز صدمات جبران ناپذیرِ نه تنها اقتصادی، بلکه سیاسی و اجتماعی در طی همه ی سال های بعداز آن بوده است!

آقای قالیباف، دارید همان اشتباه مجلس هفتم را تکرار می‌کنید
کد خبر: 460172
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۳ ۰۷:۲۲:۲۰

اعتمادآنلاین| امیررضا خادم قهرمان اسبق کشتی و نماینده سابق مجلس در صفحه اینستاگرام خود نوشت:الان، برنامه ویژه خبری شبکه 2 با موضوع بودجه سال 1400 را دیدم.


خیلی خلاصه و از منظر یک شهروندِ نگران از وضعیت اقتصادی مردم عرض می کنم:


نمایندگان محترم مجلس! من ادعایی نسبت به‌ تسلط بر مباحث بودجه ای و... ندارم. اما بی تعارف و به دور از هرگونه سمت و سوی سیاسی، معتقدم و مطمئنم با این روشِ تنظیم بودجه ی سال آینده کشور، اولا قطعا شاهد آوار جدید گرانی های لجام گسیخته خواهیم بود و ثانیا با توزیع پول بین مردم، نه تنها گره ای از گرفتاری های مالی آنها باز نم یشود، بلکه از یک سو تورم افزایش و از سوی دیگر کار، تولید و خلاقیت در روستاها و مناطق کمتر برخوردار کاهش محسوس خواهد داشت!

- یادتان باشد که سال آینده انتخابات است و دولتی جدید شروع بکار کرده و مجری این بودجه خواهد بود.( حالا میخواهد متعلق به هر جناح سیاسی کشور باشد!)

- کاش رییس مجلس، که شخصا او را فردی عملگرا و توانا در حوزه اجراء میدانم، درنظر داشته باشد که تفکر غالب در حوزه اقتصادی مجلس یازدهم، در اختیار طیفی است که تصمیماتشان در مجلس هفتم، زمینه ساز صدمات جبران ناپذیرِ نه تنها اقتصادی، بلکه سیاسی و اجتماعی در طی همه ی سال های بعداز آن بوده است! ( قانون " تثبیت قیمت ها " یکی از آن تصمیمات است که کشور دیگر نتوانست کمر زیر بار خسارات حاصل از آن صاف کند و گوشه ای از تبعاتش نیز اعتراضات آبان 98، بعداز گران شدن قیمت بنزین بود!)

- البته فکر میکنم دولت هم در تنظیم لایحه بودجه سال آینده، بعلت اینکه میداند دیگر حضور نخواهد داشت، خیلی بودجه خوبی را نبسته بود و در نتیجه اجازه ایجاد حواشی بسیاری را فراهم کرد!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها