کد خبر: 460290
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۳ ۱۵:۵۱:۰۰
| |

امام جمعه کاشان: نقل‌قول‌های فضای مجازی؛ برخی برداشت نادرست از مطالب داشتند

نماینده ولی فقیه در کاشان ضمن اشاره به انتشار نقل قول‌هایی از وی در فضای مجازی گفت: موضوع نوع آشپزخانه چیز مهمی نبود که بخواهند اینگونه گرد و غبار بلند کنند، برخی برداشت نادرست از مطالب داشتند.

امام جمعه کاشان: نقل‌قول‌های فضای مجازی؛ برخی برداشت نادرست از مطالب داشتند
کد خبر: 460290
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۳ ۱۵:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| چندی پیش آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در مورد نوع آشپزخانه‌های اماکن مسکونی مطلبی را ایراد کرد که بازتاب زیادی در رسانه‌های داخلی و خارجی به دنبال داشت و از سوی دیگر از این اظهارات برخی برداشت‌های نادرستی نیز صورت گرفت.

آیت‌الله سلیمانی در واکنش به این موضوع اظهار داشت: نقل قولی از من با موضوع آشپزخانه اپن یا آشپزخانه بسته در فضای مجازی بسیار مورد توجه قرار گرفت؛ ما دو نوع خانه داریم یکی خانه وسیع و دیگری خانه نقلی به نحوی که خانه وسیع درون، بیرون و غیره دارد و آشپزخانه هرگونه باشد مشکلی پیش نمی‌آید.

نماینده ولی فقیه در کاشان افزود: خانه نقلی یک زمانی مهمان‌پذیر است و در مواقعی مهمان‌پذیر نیست؛ اگر مهمان‌پذیر نباشد مشکلی وجود ندارد و تنها در آن زمان اعضای خانواده حضور دارد و اگر مهمان‌پذیر بود صحبت این بود؛ در گذشته فرهنگ ما این بود که آشپزخانه بسته باشد با این وجود بانوی خانواده راحت به امورات مشغول می‌شود.


وی همچنین اظهار کرد: البته اگر آشپزخانه اپن باشد بانوی خانواده می‌داند که در درون خانه و در آشپزخانه چه می‌گذرد و از سوی دیگر این موضوع باعث می‌شود هم مراقب فرزندان باشد و هم به امورات آشپزی و کار در آشپزخانه مشغول باشد و گرمای این مکان نیز در حیطه زندگی تأثیرگذار است.

سلیمانی با بیان اینکه این موضوع چیز مهمی نبود که بخواهند اینگونه گرد و غبار بلند کنند، گفت: از باب اینکه برخی رسانه‌ها سوژه ندارند به شوخی به این موضوعات پرداختند و بُعد جدی آن کمرنگ بود و بعضی خبرنگاران نیز که به دنبال سوژه و گرم کردن کوره خبرنگاری هستند به دنبال این سوژه‌ها هستند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها