«دکتر نون» بهار 1400 وارد تئاتر شهر می‌شود

هادی مرزبان اعلام کرد در صورتی که شرایط کرونایی در سال 1400 بهبود پیدا کند، اردیبهشت و خرداد سال آینده نمایش «دکتر نون» را در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه خواهد برد.

«دکتر نون» بهار 1400 وارد تئاتر شهر می‌شود
کد خبر: 460339
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۴ ۰۸:۲۴:۱۶

اعتمادآنلاین| هادی مرزبان کارگردان تئاتر درباره برنامه‌ریزی خود برای اجرای نمایش «دکتر نون» که قرار بود اسفند سال گذشته در تالار وحدت روی صحنه برود ولی به دلیل شیوع ویروس کرونا این اتفاق رخ نداد، گفت: 12 سال است که روی اجرای نمایش «دکتر نون» متمرکز هستم ولی هر بار به دلیلی اجرای این نمایش به تعویق می‌افتد. آخرین بار شیوع کرونا باعث به صحنه نرفتن «دکتر نون» شد.

وی اعلام کرد: با مدیریت مجموعه تئاتر شهر صحبت کرده‌ام و اگر کرونا اجازه دهد اردیبهشت و خرداد سال 1400 نمایش «دکتر نون» را در سالن اصلی مجموعه روی صحنه خواهم برد.

مرزبان اظهار امیدواری کرد که در سال جدید تکلیف کرونا مشخص شود و این ویروس از بین برود.

کارگردان «دکتر نون» درباره احتمال وجود تغییرات در گروه بازیگری نمایش، یادآور شد: فعلاً هیچ تغییری در گروه بازیگری ایجاد نشده ولی احتمال دارد یک یا 2 تغییر داشته باشیم که امیدوارم این تغییرات را هم نداشته باشیم.

رضا کیانیان بازیگر با سابقه سینما و تئاتر از جمله بازیگرانی است که در نمایش «دکتر نون» که داستانی عاشقانه سیاسی دارد، به ایفای نقش می‌پردازد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها