دومینوی تعویق اکران فیلم‌ها در سینمای هالیوود

بعد از تعویق نمایش فیلم‌های سینمایی مهمی مثل جیمزباند و موربیوس، اکران چندین اثر مورد انتظار هالیوودی دیگر به تعویق افتاد.

دومینوی تعویق اکران فیلم‌ها در سینمای هالیوود
کد خبر: 460371
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۴ ۰۹:۴۷:۵۲

اعتمادآنلاین| از آنجا که هالیوود همچنان تحت تاثیر پاندمی کرونا قرار دارد، کمپانی دیزنی اکران چندین فیلم دیگر را هم به عقب انداخت.

از جمله این فیلم‌ها می‌توان به «مرد پادشاه» اشاره کرد که اکران آن، از 12 مارس به 20 آگوست موکول شد. اکران انیمیشن «Ron's Gone Wrong» هم از 23 آوریل به 20 آگوست انتقال داده شد. فیلم «برگری باب» هم که قرار بود در ماه آوریل اکران شود، به طور کلی از تقویم اکران خارج شد.

در این بین برای چهار عنوان جدید کمپانی سرچ لایت هم تاریخ اکران تعیین شد که فیلم «کوچه کابوس» به کارگردانی گی‌یرمو دل تورو مهم‌ترین آن‌ها بود.

علاوه بر دیزنی، کمپانی پارامونت هم دوباره تصمیم به عقب انداختن اکران «یک مکان ساکت 2» گرفت. این استودیو تصمیم گرفته این فیلم به کارگردانی جان کرازینسکی در 17 سپتامبر اکران شود.

در ابتدا تاریخ 4 سپتامبر 2020 و 23 آوریل 2021 برای اکران این فیلم در نظر گرفته شده بود. قسمت نخست این فیلم با بودجه 21 میلیون دلاری، 340 میلیون دلار فروش داشت.

طی یکی دو روز اخیر هم تغییرات زیادی در تقویم اکران از سوی استودیو‌ها صورت گرفت و شرکت مترو گلدوین مایر تصمیم گرفت، اکران «زمانی برای مردن نیست» را تا ماه اکتبر به عقب بیندازد. کمپانی سونی هم اکران فیلم‌های «شکارچیان روح»، «سیندرلا» و «موربیوس» را به اواخر سال 2021 انتقال داد.

با توجه به افزایش مبتلایان کرونا، تعداد سینمارو‌ها کمتر شده و در نتیجه استودیو‌ها به انتشار فیلم‌های مهم خود در سینما‌ها تمایلی ندارند. در آمریکای شمالی حدود 65 درصد سینما‌ها بسته هستند و بقیه آن‌ها نیز با مشکل فروش بلیت درگیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها