کد خبر: 460486
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۴ ۱۴:۳۵:۱۶
| |

امیر صباحی‌فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

اقتدار در نیروهای مسلح دشمن را مجبور به عقب‌نشینی کرد

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تأکید بر هوشیاری و آمادگی سایت‌های مستقر در منطقه حساس پدافندی، گفت: امروز به نقطه‌ای از اقتدار و بالندگی در نیروهای مسلح رسیده‌ایم که دشمنان منحوس انقلاب اسلامی مجبور به عقب‌نشینی از مواضع بی‌پایه و اساس خود شده‌اند.

اقتدار در نیروهای مسلح دشمن را مجبور به عقب‌نشینی کرد
کد خبر: 460486
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۴ ۱۴:۳۵:۱۶

اعتمادآنلاین| فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: امروز به نقطه‌ای از اقتدار و بالندگی در نیروهای مسلح رسیده‌ایم که دشمنان منحوس انقلاب اسلامی مجبور به عقب‌نشینی از مواضع بی‌پایه و اساس خود شده‌اند.


امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از منطقه پدافند هوایی جنوب، گفت: وقتی به گذشته این یگان پدافندی نگاه می‌کنیم، مجاهدت، جانفشانی و حماسه‌هایی که فرزندان این مرز و بوم در طول هشت سال دفاع مقدس خلق کردند، تداعی می‌شود. شهدا عزت، آزادی، استقلال و شرف را برای ما به ارمغان آوردند.

وی با تأکید بر هوشیاری و آمادگی سایت‌های مستقر در این منطقه حساس پدافندی، تصریح کرد: بحمدالله با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تکیه بر توان داخلی، امروز به نقطه‌ای از اقتدار و بالندگی در نیروهای مسلح رسیده‌ایم که دشمنان منحوس انقلاب اسلامی مجبور به عقب‌نشینی از مواضع بی‌پایه و اساس خود شده‌اند.

در ادامه این بازدید، امیر صباحی‌فرد، بهداری تازه ساخت گروه پدافند هوایی ماهشهر را افتتاح کرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها