سرمربی تیم فوتبال جوانان فولاد خوزستان:

مدیرعامل فولاد در حال خدمت به اصفهانی‌ها است / آذری خودش باید به کمیته انضباطی برود

سرمربی تیم فوتبال جوانان فولاد در پاسخ به این سوال که چرا فکر می‌کنید آذری نمی‌خواهد تیم‌های پایه باشگاه نتیجه بگیرند؟ گفت: او یک اصفهانی است و از آن‌جا که ما در آکادمی فولاد یک رقابت با آکادمی سپاهان داریم و سه سال است که قدرت را از آکادمی سپاهان گرفته‌ایم او به دنبال این است که سپاهان مطرح شود.

مدیرعامل فولاد در حال خدمت به اصفهانی‌ها است / آذری خودش باید به کمیته انضباطی برود
کد خبر: 460506
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۴ ۱۵:۳۲:۴۹

اعتمادآنلاین| سرمربی تیم فوتبال جوانان فولاد خوزستان در واکنش به تصمیم آذری به در اختیار قراردادن وی به کمیته انضباطی باشگاه، گفت: من از کمیته انضباطی نمی‌ترسم اما اگر قرار است کسی به این کمیته برود، آقای آذری است، کسی که با کم‌کاری‌هایش باعث مشکلات بسیاری برای آکادمی باشگاه فولاد شده است.

محمود جادری درباره تصمیم سعید آذری در واکنش به اظهارات اخیر او در خصوص آکادمی باشگاه فولاد، اظهار کرد: پس از صحبت‌هایی که درباره وضعیت آکادمی باشگاه در رسانه‌ها داشتم، به من خبر داده شد که در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفتم. باید بگویم از زمانی که آذری مدیرعامل باشگاه فولاد شده، امکانات آکادمی به حداقل رسیده است و او شروع به آوردن بازیکنان درجه دو و درجه سه آکادمی‌های دیگر به آکادمی باشگاه فولاد کرده است و بازیکن‌های آکادمی باشگاه را هدر داد.

نگاه آذری فقط به تیم بزرگسالان باشگاه است

وی ادمه داد: از زمانی که آقای آذری به باشگاه فولاد آمده است، تمرینات آکادمی به صورت منظم برگزار نمی‌شود و برای سه ماه تمرینات آکادمی تعطیل شد. در صورتی که تمام آکادمی‌های ایران تمرین داشتند و تیم‌های خود را برای حضور در لیگ‌های مختلف کشوری بستند و بدن‌سازی کردند ولی ما تمرینی نداشتیم چون آقای آذری اصلا باشگاه نبود و همراه من در اصفهان به سر می‌برد. آذری، فردی است که باشگاه را برای خودش می‌خواهد و نگاه او فقط به تیم بزرگسالان باشگاه است و همین باعث شده است که آکادمی باشگاه فولاد امسال بسیار ضربه بخورد.

بچه‌های آکادمی با دست آب می‌خورند

سرمربی تیم فوتبال جوانان فولاد خوزستان افزود: آقای آذری آکادمی باشگاه فولاد را از همه چیز محروم کرده است. بازیکنان آکادمی لباس زمستانه ندارند و با این شرایط باید در شهرهای دیگر در دمای زیر صفر درجه بازی کنیم. حتی توپ به ما نداده‌اند و چهار تیم آکادمی با 20 توپ تمرین می‌کنند. یک لیوان آب خوردن به ما نمی‌دهند و بچه‌های آکادمی با دست آب می‌خورند و در این شرایط کرونایی اصلاً با ما همکاری نمی‌کنند. جدیدا هم که اصلا به ما اهمیت نمی‌دهد و یک سال است که نه ما را دیده، نه ناظر تمرینات‌مان بوده است و حتی از ما نپرسیده که در آکادمی چه خبر است؟

وی خاطر نشان کرد: آقای آذری جدیدا در تصمیمی اعلام کرد که تیم جوانان برای بازی در رفسنجان باید با اتوبوس برود و واقعا چطور می‌شود در این شرایط کرونایی 25 نفر را سوار یک اتوبوس کرد؟ این‌ها اتفاقاتی است که در آکادمی باشگاه فولاد رخ داد و بعد هم من شروع به انتقاد کردم. البته ابتدا با آقای مهدی‌پور مدیر آکادمی صحبت کردم و به او گفتم که ما امکانات آموزشی، تمرین و حتی زمین نداریم زیرا جدیدا آقای آذری 35 متر از زمین تمرینی آکادمی را گرفت تا در آن‌جا خزانه درست کند و وقتی هم گفتیم چرا باید این زمین خراب شود، به ما گفتند آذری گفته است و همین که هست.

آذری من را بلاک کرد

جادری ادامه داد: آذری دارد به ما ظلم می‌کند و البته از ظلم هم گذشته است. متاسفانه چون نظارتی بر کار آقای آذری نیست، دردسرهای او برای ما خیلی زیاد شده و بیشتر از همه آکادمی ضربه خورده است. حتی وقتی نتوانستم او را ببینم، مجبور شدم تمام مشکلات آکادمی را برای آقای آذری پیامک کنم که او به جای حل مشکلات برای من نوشت دیگر حق نداری به من پیام بدهی و بعد هم من را بلاک کرد. جالب است من دیشب از وی انتقاد کردم و امروز هم حکم داد که باید به کمیته انضباطی بروم و من را در اختیار کمیته انضباطی قرار داد و به من اعلام شد که امروز در تمرین تیم جوانان شرکت نکنم. آقای آذری شما که این‌قدر سریع اقدام می‌کنید، پس چرا در حل مشکلات این‌قدر سریع عمل نکردید؟ مگر باشگاه فولاد فقط تیم بزرگسالان است؟

دهن‌کجی‌ها به آکادمی فولاد ادامه دارد

وی افزود: از آقای آذری درخواست داشتیم سالن تکنیک باشگاه فولاد به نام زنده‌یاد مهدی امیدوار باشد که او می‌گوید من اصلا آقای امیدوار را نمی‌شناسم. آقای آذری شما نباید هم آقای امیدوار را بشناسید. او 10 سال مدیر آکادمی باشگاه فولاد بود و حتی وقتی فوت شد، عکس مزارش با پیراهن فولاد است. دهن‌کجی‌هایی که آقای آذری به آکادمی داشته همچنان ادامه دارد. در حال حاضر تیم جوانان فولاد صدرنشین مسابقات است و او این کارها را می‌کند که ما ضربه بخوریم و نتیجه نگیریم.

مدیرعامل باشگاه در حال خدمت به اصفهانی‌ها است

سرمربی تیم فوتبال جوانان فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که چرا فکر می‌کنید آقای آذری نمی‌خواهد تیم‌های پایه باشگاه نتیجه بگیرند؟ گفت: او یک اصفهانی است و از آن‌جا که ما در آکادمی فولاد یک رقابت بسیار با آکادمی باشگاه سپاهان اصفهان داریم و سه سال است که قدرت را از آکادمی سپاهان گرفته‌ایم او به دنبال این است که سپاهان مطرح شود؛ تیم امید فولاد خوب نتیجه نگرفته و تنها تیم جوانان در حال نتیجه‌گیری است، اگر این تیم نیز نتیجه نگیرد، سپاهان می‌تواند بهترین‌ آکادمی شود. به نظر من آذری در حال خدمت به اصفهانی‌ها است نه خوزستان.

می‌خواهید بگویم بغض آذری به آکادمی فولاد چقدر است؟

وی در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید این نوع نگاه به مدیریت سعید آذری، چندان درست نیست؟ عنوان کرد: روز اولی که او مدیرعامل باشگاه فولاد شد، قرار شد هر 15 روز یک جلسه با ما داشته باشد تا مشکلات آکادمی را عنوان کنیم و او حل کند. 15 روز اول این جلسه برگزار شد و خودش نیز حضور داشت. اما در 15 روز دوم خودش نیامد و معاونش را فرستاد و اکنون 12 ماه است که این جلسه برگزار نشده است. 12 ماه است آقای آذری را از نزدیک ندیده‌ایم. ما هر خواسته‌ای داریم به آقای مهدی‌پور مدیر آکادمی می‌گوییم، او هم به آقای آذری انتقال می‌دهد و آقای آذری هم می‌گوید نه. در حال حاضر هنوز مربیان آکادمی باشگاه فولاد لباس نگرفته‌اند و تیم جوانان تنها یک لباس دارد و لباس دومی نداریم. یک زمین داریم با شش تیم. پس چطور می‌خواهید این آکادمی نتیجه بگیرد؟ می‌خواهید بگویم بغض آقای آذری نسبت به آکادمی فولاد چقدر است؟ آن‌قدر که سال گذشته قهرمان ایران شدیم و به ما تبریک نگفت و هنوز پاداش قهرمانی سال گذشته تیم‌های جوانان و امید را پرداخت نکرده است. بازیکنان تیم‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید باشگاه، پنج، شش ماه است که تمرین می‌کنند ولی یک ریال هم دریافت نکرده‌اند. به نظر شما این‌ها می‌تواند نتیجه چه چیزی باشد؟ جز این‌که توجه لازم را به آکادمی ندارد.

ما فولادیم و گدا نیستیم

جادری بیان کرد: دو سه ماه است که مربیان پایه در حال نالیدن هستند و مدیر آکادمی هم این‌ها را به آقای آذری انتقال داده است اما این مدیرعامل هیچ اقدامی در این زمینه نداشت. به طور مثال به من پیراهن سایز مدیوم دادند که سایز من نیست و بعد هم به من می‌گویند همین که هست. ما باید چکار کنیم؟ من همه راهی را رفتم تا وضعیت بهتر شود و این‌که من را اخراج کند، اهمیتی ندارد. مهم این است که بچه‌های مردم که لباس زمستانه ندارند در سرما نلرزند. ما فولاد خوزستان هستیم و گدا نیستیم و گرفتن یک پرواز برای تیم جوانان کار مشکلی نیست. چطور هواپیما برای تیم بزرگسالان چارتر می‌شود اما به جوانان که می‌رسد می‌گویند با اتوبوس بروید و 21 ساعت خستگی راه را تحمل کنیم.

آذری خودش باید به کمیته انضباطی برود

وی عنوان کرد: من از کمیته انضباطی نمی‌ترسم اما اگر قرار است کسی به این کمیته برود، آقای آذری است. کسی که با کم‌کاری‌هایش باعث مشکلات بسیار برای آکادمی باشگاه فولاد شده و اگر قرار است کسی توبیخ شود باید آقای آذری باشد. من انتقاد کردم و تاوان آن را هم پس می‌دهم و این‌که در آکادمی بمانم یا نمانم مهم نیست. فقط می‌خواهم آقای آذری به آکادمی برسد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها