رقابت گیتی‌پسند و مس برای صدرنشی در فوتسال ایران

هفته هشتم لیگ برتر فوتسال امروز(یکشنبه) با برگزاری 6 دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود که بازی دشوار دو تیم گیتی پسند و مس سونگون با رقبا حساسیت این هفته را بالا می‌برد.

رقابت گیتی‌پسند و مس برای صدرنشی در فوتسال ایران
کد خبر: 460565
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۵ ۰۸:۲۵:۲۸

اعتمادآنلاین| هفته هشتم لیگ برتر فوتسال امروز (یکشنبه) با برگزاری 6 دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.

هفته هشتم لیگ برتر فوتسال امروز(یکشنبه) با برگزاری 6 دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود که بازی دشوار دو تیم گیتی پسند و مس سونگون با رقبا حساسیت این هفته را بالا می‌برد.

گروه اول


در مهمترین بازی از گروه اول تیم گیتی پسند اصفهان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی که هفته گذشته متحمل شکست سنگینی مقابل مقاومت البرز شده بود، میزبان تیم منصوری قرچک است. بازی رفت دو تیم را گیتی پسند در قرچک برد اما شرایط تیم قرچکی بهتر شده و آن‌ها برای جبران شکست دور رفت به اصفهان آمده اند. هر دو تیم بازی هفته قبل خود را واگذار کرده‌اند تا شرایط برای هر دو تیم سخت باشد.

کراپ الوند دیگر تیم مدعی گروه اول هم که در بازی رفت در خانه فردوس قم متوقف شده بود با غلبه بر منصوری قرچک روحیه گرفته و حالا درصدد نزدیک شدن به صدر جدول است این در حالی است که شاگردان حسین صبوری با استراحت در بازی هفته قبل با تمام قوا به الوند سفر کرده اند. صدرنشین و شگفتی ساز گروه اول یعنی مقاومت البرز هم در بهبهان دیداری دشوار مقابل اهورا دارد که برای بقا می‌جنگد. این بازی جدال تیم های جوان و با انگیزه هم هست و باید دید مقاومتی ها می توانند به یکه تازی خود ادامه دهند.

گروه دوم


حساس‌ترین بازی این هفته جدال مس سونگون با سن ایچ ساوه است. مسی‌ها که از هفته اول نتوانستند صدرنشین باشند در بازی امروز هم به دنبال انتقام شکست دور رفت مقابل تیم جواد اصغری مقدم هستند و هم به صدرنشینی در گروه فکر می‌کنند.

این در حالی است که سن ایچ تنها تیم بدون باخت لیگ است و به ادامه رکوردشکنی خود فکر می‌کند. به جرات می‌توان گفت که این بازی یک فینال زودرس است. پیروزی در این بازی برای هر یک از آنها می‌تواند حکم صدرنشینی گروه تا آخرین هفته را داشته باشد.کوثر اصفهان که هفته پیش را به استراحت پرداخت این هفته مهمان راگای تهران است. راگا برای اینکه همچنان در کورس صعود گروه باقی بماند باید باخت هفته قبل خود به سن ایچ را فراموش کرده و برنده این بازی باشد. ایمان شیراز قعرنشین گروه اول هم در خانه بازی دشواری مقابل فرش آرای مشهد دارد و باید دید این تیم می تواند اولین امتیاز خود در این فصل را دشت کند یا نه؟

بازی‌های هفته هشتم


کراپ الوند - فردوس قم


گیتی پسند اصفهان - منصوری قرچک


اهورا بهبهان - مقاومت البرز


ایمان شیراز- فرش آرای مشهد


مس سونگون - سن ایچ ساوه


راگا تهران - کوثر اصفهان


تیم‌های شهروند ساری - حفاری خوزستان استراحت دارند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها