رقص قلم بر فراز برج آزادی + عکس

آثار حاضر در نخستین نمایشگاه بین‌المللی راه ابریشم «رقص قلم» به صورت ویدیو مپینگ بر فراز برج آزادی به نمایش درمی‌آید.

رقص قلم بر فراز برج آزادی + عکس
کد خبر: 460597
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۵ ۰۹:۴۹:۴۲

اعتمادآنلاین| روز دوشنبه 6 بهمن ماه، نمایش ویدئو مپینگ خوشنویسی راه ابریشم بر فراز برج آزادی تهران از ساعت 18:30 به اجرا در خواهد آمد و به مدت چهارشب در همین مکان از ساعت 18:30 الی 20، ادامه خواهد داشت.

به گزارش اعتمادآنلاین عموم مردم می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به تماشای آثار نخستین نمایشگاه بین المللی خوشنویسی راه ابریشم «رقص قلم» در قالب ویدیو مپینگ بر فراز برج آزادی بنشینند.

همچنین به همین مناسبت نمایشگاه آثار پیشکسوتان خوشنویسی ایران در برج آزادی نیز افتتاح خواهد شد.

نخستین نمایشگاه بین المللی خوشنویسی راه ابریشم رقص قلم، یکم بهمن ماه در شهر مشهد افتتاح شد.

در این نمایشگاه مجازی بیش از 800 اثر از هنرمندان 30 کشور جهان در معرض دید عموم قرار گرفته است. همچنین کنفرانس سه روزه این رویداد بزرگ بین المللی نیز با حضور سخنرانانی از کشورهایی همچون کره جنوبی، ایران، هند، مغولستان، ازبکستان، پاکستان، افغانستان، سوریه، الجزایر، … از تاریخ 2 تا4 بهمن برگزار شد.

علاوه بر برج آزادی نمایش آثار خوشنویسان نمایشگاه بین المللی رقص قلم، همزمان در سایر شهرهای ایران همچون مشهد، اراک، اصفهان، شیراز، همدان، بندرخمیر و… با اجرای پروژه‌های نوری همچون ویدئو مپینگ، ویدئو آرت، چیدمان‌های نوری و نورپردازی ها، برگزار خواهد شد.

این رویداد هنری بین المللی با حضور سفرای کشورهای شرکت‌کننده و جمعی از مقامات و اهالی فرهنگ و هنر و رسانه 9 بهمن در مراسمی به کار خود پایان می‌دهد.

برج آزادی

برج آزادی

برج آزادی

برج آزادی

برج آزادی

برج آزادی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها