«اعتمادآنلاین» از روزنامه‌های ورزشی اروپا گزارش می‌دهد:

دنیا تماشا می‌کند / خریدهای بارسلونا مشخص شدند

روزنامه‌های ورزشی اروپا در بیست و چهارمین روز از ماه ژانویه، صفحه اول خودشان را به فوتبال و رقابت‌های باشگاهی در قاره سبز اختصاص داده‌اند. روزنامه‌های بریتانیایی، نگاهی داشته‌اند به بازی حساس منچستریونایتد و لیورپول در جام حذفی انگلیس.

دنیا تماشا می‌کند / خریدهای بارسلونا مشخص شدند
کد خبر: 460617
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۵ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ روزنامه‌های ورزشی اروپا در بیست و چهارمین روز از ماه ژانویه، صفحه اول خودشان را به فوتبال و رقابت‌های باشگاهی در قاره سبز اختصاص داده‌اند. روزنامه‌های بریتانیایی، نگاهی داشته‌اند به بازی حساس منچستریونایتد و لیورپول در جام حذفی انگلیس. روزنامه‌های ورزشی ایتالیا، شکست میلان و تساوی اینتر را بررسی کرده‌ و روزنامه‌های ورزشی اسپانیا هم وضعیت بارسلونا و رئال مادرید را به صفحه‌های اصلی خودشان آورده‌اند.

***

روزنامه «دلیلی اسکپرس»، در آستانه بازی حساس منچستریونایتد و لیورپول در جام حذفی انگلیس، عکسی از اوله گنار سولسشایر را در صفحه اول خودش منتشر کرده است. این روزنامه به نقل از سولسشایر، نوشته: «بازیکنان بزرگی در تیمش دارد.»

این روزنامه در خبری دیگر مدعی شده که براندن راجرز جانشین فرانک لمپارد در چلسی می شود. این روزنامه در ادامه این مطلب نوشته: «بعد از عملکرد ضعیف لمپارد در چلسی، این مربی جوان زیر فشار رسانه‌ها و هواداران قرار گرفته است و رومن آبرامووچ، مالک سرشناس چلسی، هم در نظر دارد براندن راجرز، سرمربی حال حاضر لسترسیتی، را جانشین لمپارد کند.» فرانک لمپارد، درباره احتمال اخراجش از چلسی، گفت: «من به شایعات گوش نمی‌دهم. می‌دانم باشگاه تحت فشار است اما من کارم را انجام می‌دهم.»

1

روزنامه «استار اسپورت» انگلیس با اشاره به دیدار حساس منچستریونایتد و لیورپول در جام حذفی نوشته: «دنیا تماشا می‌کند». این روزنامه به نقل از یورگن کلوپ مربی آلمانی لیورپول هم نوشته: «باختن برابر میلیون‌ها نفر سخت است.»

1

روزنامه «کوریره دلو اسپورت»، با اشاره به باخت سنگین میلان برابر آتالانتا، نوشته: «اثر گاسپرینی». تیتری که اشاره به درخشش آتالانتا در سری A دارد. این روزنامه به پیروزی 4 بر 3 رم برابر اسپزیا هم اشاره کرده است: «پلگرینی، ناجی فونسکا شد».

1

روزنامه «گازتا دلو اسپورت»، عکسی از لحظه اخراج آنتونیو کونته مربی اینتر در دیدار برابر اودنیزه منتشر کرده و درباره آن نوشته است: «اینتر رنگ قرمز را دید».

1

روزنامه «توتو اسپورت» هم عکسی از آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس، منتشر کرده و به نقل از او نوشته است: «من می‌خواهم همه چیز را برنده شوم». پیرلو تلاش دارد تا تیمش بازی‌های آینده را با پیروزی به پایان برساند و از لغزش هر 2 تیم شهر میلان، استفاده کند و دوباره با یوونتوس قهرمان ایتالیا شود.

1

روزنامه «مارکا»، چاپ اسپانیا، عکسی از شادی گل کریم بنزما منتشر کرده است و نوشته: «بنزما، مادرید را بیدار می‌کند». تیتری که اشاره به درخشش بنزما در بازی شب گذشته مادرید برابر آلاوس، دارد. مادرید با پیروزی 4 بر یک برابر حریف، خود را در کورس قهرمانی لالیگا نگه داشت.

1

روزنامه «as» نیز عکسی از شادی کریم بنزما در بازی شب گذشته رئال مادرید برابر آلاوس، منتشر کرده و نوشته است: «آنها زنده هستند».

1

روزنامه «اسپورت» عکسی از رونالد کومان، سرمربی هلندی بارسلونا، روی جلد خود منتشر کرده است. این روزنامه نوشته: «کومان، به دنبال خرید بازیکن جدید برای بارسلونا است. کومان معتقد است که بارسلونا در در تمامی پست‌ها باید بازیکن جدید بگیرد تا رقابت در تیم بیشتر شود. کومان معتقد است که کمبود بازیکن در بارسلونا باعث شده تا تیم دچار مشکل و از هماهنگی خارج شود.»

این روزنامه البته به بازی امشب بارسلونا برابر الچه هم اشاره کرده و نوشته است: «بارسلونا برای موفقیت در لالیگا، نیاز به پیروزی در این بازی دارد.» «اسپورت» البته نگاهی هم به پیروزی 4 بر یک رئال مادرید برابر آلاوس داشته است.

1

روزنامه «موندو»، چاپ اسپانیا، در گزارش اصلی خودش به بازیکنان مدنظر هواداران بارسلونا اشاره کرده و نوشته است: «هواداران آبی اناری‌ها، درخواست دارند تا مدیران این تیم، اریک گارسیا، مدافع 20 ساله، منچسترسیتی را جذب کند. آنها همچنین خواستار خرید ممفیس دپای، مهاجم هلندی المپیک لیون، هم شده‌اند.» این دو بازیکن در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد محسوب و می‌توانند بدون هزینه زیاد راهی بارسلونا شوند اما رونالد کومان علاقه دارد تا این بازیکنان را در پنجره زمستانی به خدمت بگیرد.

1

روزنامه اکیپ، چاپ فرانسه، عکسی از دیدار شب گذشته المپیک مارسی و موناکو را در صفحه اول خودش منتشر کرده و نوشته: «هشدار قرمز». دیداری که با پیروزی پر گل موناکو برابر مارسی به پایان رسید.

1

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها