کد خبر: 460632
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۵ ۱۱:۴۶:۲۴
| |

پرویز برومند چه درخواستی از رشید مظاهری دارد؟

پرویز برومند، پیشکسوت باشگاه استقلال، گفت: امیدوارم مظاهری کیفیتش را بالاتر ببرد تا سنگربان اصلی تیم ملی شود چون در دهه‌های گذشته بیشتر دروازهبانهای اصلی تیم ملی از باشگاه استقلال بوده‌اند و این انتظار را از رشید دارم که با تلاش بیشتر بتواند جایگاه ملی استقلال را پس بگیرد. 

پرویز برومند چه درخواستی از رشید مظاهری دارد؟
کد خبر: 460632
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۵ ۱۱:۴۶:۲۴

اعتمادآنلاین| سنگربان خاطره‌انگیز استقلالی‌ها عملکرد این تیم را از نظر نتیجه‌گیری بهتر از چند فصل گذشته دانست و گفت: درباره نمایش‌های استقلال اظهار نظرهای مختلفی شده اما در فوتبال سهامتیاز متعلق به تیمی است که خوب گل بزند، سخت گل بخورد و با پیروزی از میدان خارج شود. مسلماً همه ما طرفدار فوتبال زیبا هستیم ولی برای‌مان قهرمان شدن تیم در اولویت قرار دارد.

مهم اینجاست که استقلال در این فصل از نظر جمعآوری امتیاز و کسب نتیجه مقبول عملکرد بهتری در مقایسه با چند سال گذشته داشته است و در صدر جدول حالا از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شود.

برومند درخصوص عملکرد محمد رشید مظاهری گفت: او در مجموع عملکرد خوبی داشته و نمره قبولی گرفته است و دروازه استقلال در مقایسه با سال گذشته باعث دلگرمی بازیکنان و هواداران شده و امیدوارم مظاهری کیفیتش را بالاتر ببرد تا سنگربان اصلی تیم ملی شود چون در دهه‌های گذشته بیشتر دروازهبانهای اصلی تیم ملی از باشگاه استقلال بوده‌اند و این انتظار را از رشید دارم که با تلاش بیشتر بتواند جایگاه ملی استقلال را پس بگیرد.

برومند در پایان درباره بیماری سخت مهرداد میناوند گفت: مهرداد خوشقلب اما حسابی شوخطبع است. در حال حاضر بسیاری از هموطنان دوستی، آشنایی یا عزیزی داشته یا دارند که درگیر این بیماری خطرناک شده و از پروردگار برای همه آرزوی شفا و سلامتی دارم و از صمیم قلب دعا میکنم مهرداد عزیز هرچه سریعتر سلامتی کامل خودش را به دست بیاورد.


منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها