کد خبر: 460680
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۵ ۱۴:۱۱:۰۰
| |

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰:

یارانه نقدی در سال آینده دو برابر می‌شود

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1400 جزییات مصوبه این کمیسیون در مورد هدفمندی یارانه‌ها در سال 1400 را تشریح کرد و گفت که در سال آینده یارانه همه یارانه‌بگیران دو برابر خواهد شد.

یارانه نقدی در سال آینده دو برابر می‌شود
کد خبر: 460680
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۵ ۱۴:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1400 جزییات مصوبه این کمیسیون در مورد هدفمندی یارانه‌ها در سال 1400 را تشریح کرد و گفت که در سال آینده یارانه همه یارانه بگیران دو برابر خواهد شد.

رحیم زارع در نشست خبری ظهر امروز یکشنبه خود در تشریح آخرین مصوبات کمیسیون تلفیق اظهار کرد: براساس مصوبات کمیسیون تلفیق، یارانه تمام افراد یارانه‌بگیر در سال آینده دو برابر خواهد شد و هر شخصی در حال حاضر یارانه 45 هزار و 500 تومانی دریافت می‌کند رقم یارانه او در سال آینده به 91 هزار تومان افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: به موجب مصوبه کمیسیون تلفیق در سال آینده 20 هزار میلیارد تومان برای افزایش یارانه 35 میلیون نفر اقشار متوسط و ضعیف و 10 هزار میلیارد تومان برای افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در نظر گرفته شد.

نماینده مردم اباده در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دولت در لایحه بودجه، 73 هزار و 800 میلیارد تومان برای پرداخت یارانه در نظر گرفته بود که کمیسیون تلفیق آن را به 147 هزار میلیارد تومان افزایش داد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق اضافه کرد: به موجب مصوبه کمیسیون تلفیق سازمان هدفمندی یارانه‌ها و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف شدند امکان ثبت نام و پرداخت یارانه هدفمندی و همچنین معیشتی و سایر یارانه‌ها را برای کلیه افرادی که ثبت‌نام نکردند، افراد جدید و افرادی که منصرف شدند، فراهم کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها