کد خبر: 460786
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۶ ۰۸:۵۳:۲۵
| |

هشدار فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) به آمریکا / توانایی منهدم کردن ناوهای آمریکایی را داریم/ قدرت ما زبان‌زد است

سردار رحیم نوعی‌اقدم گفت: اگر روزگاری حضور آمریکا در منطقه، برای ما یک تهدید بود امروز به برکت قدرت بازدارندگی و موشک‌ها، توانایی منهدم کرد آنها را داریم.

هشدار فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) به آمریکا / توانایی منهدم کردن ناوهای آمریکایی را داریم/ قدرت ما زبان‌زد است
کد خبر: 460786
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۶ ۰۸:۵۳:۲۵

اعتمادآنلاین| سردار رحیم نوعی‌اقدم، فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) با اشاره به تحرکات اخیر آمریکا در خلیج فارس، گفت: در طبقه بندی ارتش‌های دنیا، ارتش آمریکا یک ارتش دریا پایه محسوب می‌شود، به عبارت دیگر، کل قدرت ارتش آمریکا برای عملیات و انجام ماموریت خارج از جغرافیای آمریکا، نیروی دریایی آمریکاست که این نیروی دریایی مشتمل بر ناوهای جنگی، هواپیمابر، اتمی و غیر اتمی است.

وی با بیان اینکه درصد بالایی از پرسنل ناوهای جنگی آمریکا به کرونا مبتلا شدند و به شدت درگیر این موضوع هستند، افزود: در طول تاریخ پیدایش آمریکا، امروز تنها زمانی است که ناوهای جنگی آنها بر روی آب‌ها و اسکله‌ها سرگردان هستند و حتی خود آمریکا هم توان پذیرش مبتلایان به کرونا که در این ناوها هستند را ندارد.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) تاکید کرد: بعد از جریان کرونا، ارتش، سیاست‌مداران و دولت‌مردان آمریکایی به هیچ وجه احساس قبل از کرونا را ندارند چرا که به شدت تحقیر شدند.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) تصریح کرد: لاف‌زنی‌هایی که از سوی رئیس جمهور سابق آمریکا صورت گرفت، در چارچوب همان دیوانه‌بازی‌های غیرمعقول و خارج از منطق ترامپ بود که برای فرار از مشکلات داخلی و ایجاد یک عملیات روانی بیان می‌شد.

سردار نوعی‌اقدم افزود: مطمئناً آمریکا دیگر هیچ‌گونه حرکت و اقدام خاصی در حوزه مقاومت نمی‌تواند انجام دهد چرا که نیروها و پایگاه‌های دریایی آنها به شدت در کشورهای حوزه خلیج فارس تحقیر شدند و از آن قله‌ای که بر فراز آن قرار داشتند به پایین افتادند.

وی تاکید کرد: در مقابل نیروهای آمریکایی حاضر در غرب آسیا که توان انجام هیچ حرکتی را ندارند، تیزهوشی، تحرک، جنگندگی، قدرت، توان، انسجام، وحدت و روحیه نیروهای جبهه مقاومت به خصوص نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران زبانزد است.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) گفت: اگر روزگاری حضور آمریکا در آب‌های بین‌المللی نزدیک ایران، برای ما یک تهدید بود امروز به فضل الهی و به برکت قدرت بازدارندگی و موشک‌های نقطه‌زن زمین به زمین، زمین به هوا، زمین به ساحل، ساحل به دریا، دریا به دریا و دریا به زیر دریا، ما توانایی منهدم کردن ناوهای آمریکایی چه در حالت توقف و چه در حالت تحرک را داریم.

سردار نوعی‌اقدم اظهار داشت: وقتی که 4 قایق تندرو سپاه تنها با سلاح دوشکا، می‌توانند خودشان را به ناو جنگی آمریکا نزدیک کرده و برای آنها احساس تزاحم به وجود بیاورند، عمق قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به اثبات می‌رسد.

وی در پایان با بیان اینکه ناوهای آمریکایی حاضر در خلیج فارس هیچ غلطی را علیه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نمی‌توانند انجام دهند، گفت: دکترین آمریکا در دنیا به شکل «زنده ماندن و پیاده شدن در جغرافیای خاکستری» تعریف شده اما ما برای پیروزی می‌جنگیم و در این مسیر حاضر هستیم جان خود را فدا کنیم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها