کد خبر: 460842
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۶ ۱۱:۵۲:۱۲
| |

استقلال و میلیچ به توافق رسیدند / مدافع کروات در راه تهران

جت نظری، سخنگوی باشگاه استقلال پس از پایان جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال درباره بازگشت میلیچ به تهران، گفت: باید بگوییم مذاکرات با هروویه میلیچ به سرانجام رسیده و مجدداً او را در میان بازیکنان تیم فوتبال استقلال می‌بینیم.

استقلال و میلیچ به توافق رسیدند / مدافع کروات در راه تهران
کد خبر: 460842
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۶ ۱۱:۵۲:۱۲

اعتمادآنلاین| مهدی عبدیان عضو هیات مدیره استقلال در جلسه امروز در این باشگاه پیشنهاد داد قرارداد میلیچ تمدید شود و سایر اعضا هم با آن موافقت کرده اند. عبدیان در لابلای حرف های خود تاکید کرد میلیچ بازیکن با کیفیت و مفیدی است و بهتر است با تمدید قراردادش، مانع از شکایت رسمی او به فیفا شوند.

عمده نگرانی اعضای هیات مدیره این بود که مبادا میلیچ تمدید کند و در صورت عدم دریافت دستمزدش، بار دیگر ایران را ترک و سر وقت فیفا برود.

عبدیان هم تاکید کرد در مذاکرات اخیر توانسته اند تخفیف خوبی برای تمدید قرارداد این بازیکن بگیرند. در نهایت اعضا تصمیم اولیه‌شان این بود میلیچ برگردد و قراردادش تمدید شود.

جت نظری، سخنگوی باشگاه استقلال هم پس از پایان جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال درباره بازگشت میلیچ به تهران، گفت: باید بگوییم مذاکرات با هروویه میلیچ به سرانجام رسیده و مجدداً او را در میان بازیکنان تیم فوتبال استقلال می‌بینیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها