کد خبر: 460844
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۶ ۱۱:۵۵:۰۴
| |

صدری رئیس هیات مدیره پرسپولیس می‌شود؟

مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه را با حفظ سمت به همراه سید مجید صدری جانشین علی رغبتی و رسول پناه در هیئت مدیره پرسپولیس کرد تا تعداد نفرات هیئت مدبره پرسپولیس به چهار نفر برسد. آنطور که شنیده می شود به احتمال فراوان صدری به عنوان رئیس هیئت مدیره پرسپولیس انتخاب خواهد شد. 

صدری رئیس هیات مدیره پرسپولیس می‌شود؟
کد خبر: 460844
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۶ ۱۱:۵۵:۰۴

اعتمادآنلاین| طی یکی دو فصل اخیر پرسپولیس هیئت مدیره پرحاشیه ای داشته که اوج آن به حضور افرادی مثل هاشمی،عرب، رغبتی و رسول پناه بر می گردد. نفراتی که دوران حضورشان در پرسپولیس حرف و حدیث های زیادی به همراه داشت و هواداران هم نسبت به حضور آن ها انتقاد داشتند.

هاشمی و عرب که مدت ها قبل از عضویت در هیئت مدیره کنار رفتند و طی روزهای قبل وزارت ورزش با قبول استعفای رغبتی و کنار گذاشتن رسول پناه دو عضو جدید به هیئت مدیره پرسپولیس اضافه کرد.

مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه را با حفظ سمت به همراه سید مجید صدری جانشین علی رغبتی و رسول پناه در هیئت مدیره پرسپولیس کرد تا تعداد نفرات هیئت مدبره پرسپولیس به چهار نفر برسد. قرار است این نفرات تا مشخص شدن نفر پنجم جلسات هیئت مدیره را برگزار کنند و آنطور که شنیده می شود به احتمال فراوان صدری به عنوان رئیس هیئت مدیره پرسپولیس انتخاب خواهد شد.

طی روزهای گذشته شایعاتی به گوش می‌رسید مبنی بر این که شاید مصطفی قنبرپور پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که زمانی دستیار برانکو هم بود به عنوان عضو پنجم هیئت مدیره پرسپولیس حکم بگیرد اما شنیده ها حاکی از آن است که وزارت ورزش قصد دارد صندلی پنجم هیئت مدیره را در اختیار یک مدیر اقتصادی بگذارد. حال باید دید آخرین عضو هیئت مدیره یک فرد اقتصادی خواهد بود یا وزارت یک پیشکسوت از اهالی فوتبال (شاید پیشکسوتی غیر از قنبر پور مدنظر وزارت باشد) را وارد هیئت مدیره پرسپولیس خواهد کرد.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها