آریا برزگر، مهاجمی که در پرسپولیس سوخت

یکی از بزرگترین استعدادهای فوتبال ایران که در فوتبال رشد کرد و مطرح شد آریا برزگر مهاجم تیم ملی جوانان و باشگاه پرسپولیس بود. برزگر آنقدر خوب کار می‌کرد و خوب گل می‌زد که خیلی‌ها از متولد شدن یک سردار آزمون دیگر خبر می‌دادند. 

آریا برزگر، مهاجمی که در پرسپولیس سوخت
کد خبر: 460870
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۶ ۱۳:۳۳:۴۳

اعتمادآنلاین| یکی از بزرگترین استعدادهای فوتبال ایران که در فوتبال رشد کرد و مطرح شد آریا برزگر مهاجم تیم ملی جوانان و باشگاه پرسپولیس بود. برزگر آنقدر خوب کار می‌کرد و خوب گل می‌زد که خیلی‌ها از متولد شدن یک سردار آزمون دیگر خبر می‌دادند.

آریا که در رده‌های ملی پایه پله پله رشد کرد با کلی امید و آرزو در ابتدای لیگ نوردهم به پرسپولیس آمد تا با درخشش در تیم قهرمان ایران اسم و رسمی برای خودش دست و پا کند و در رده باشگاهی هم بدرخشد. نه کالدرون و نه یحیی حتی یک دقیقه هم به برزگر فرصت بازی ندادند و در همه این مدت آریا فقط با پرسپولیس تمرین می‌کرد.

برزگر که خوب می‌داند در این سن باید بازی کند و در پرسپولیس این فرصت گیرش نمی‌آید ممکن است در نقل و انتقالات نیم فصل عطای حضور در پرسپولیس را به لقایش ببخشد و راهی تیمی شود که بتواند در آن بازی کند. البته این احتمال وجود دارد با توجه به قرارداد بلند مدت این بازیکن با پرسپولیس برزگر به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود.


منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها