پرسپولیس در آستانه محرومیت از نقل و انتقالات

کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده این باشگاه فقط تا 25 بهمن فرصت دارد تا با پرداخت مطالبات مربی اسپانیایی سابق خود از محرومیت نقل‌وانتقالات در امان باشد.

پرسپولیس در آستانه محرومیت از نقل و انتقالات
کد خبر: 460983
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۷ ۰۸:۰۷:۲۳

اعتمادآنلاین| کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده این باشگاه فقط تا 25 بهمن فرصت دارد تا با پرداخت مطالبات مربی اسپانیایی سابق خود از محرومیت نقل‌وانتقالات در امان باشد.

پس از صدور رای کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فیفا در پرونده گابریل کالدرون و دسیارانش و محکومیت باشگاه پرسپولیس به پرداخت مطالبات آن‌ها، پرسپولیسی‌ها این پرونده را برای استیناف خواهی به دادگاه عالی ورزش بردند تا اینگونه علاوه بر خریدن زمان، امید به نقض حکم فیفا داشته باشند اما از آنجایی که رسیدگی به پرونده‌ها در CAS هزینه‌های خاص خود را دارد، مدیران وقت پرسپولیس تصمیم گرفتند تا در پرونده اینیگو والنسیا مربی بدنساز تیم، اعتراضی به CAS نبرند و طلب 78 هزار دلاری (حدود یک میلیارد و 800 میلیون تومان) او را بپردازند.

با این حال بعد از گذشت چند ماه خبری از پرداخت پول والنسیا نشد تا او موضوع را از طریق کمیته انضباطی فیفا پیگیری کند. از آنجایی که آرای کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فیفا لازم‌الاجرا است، کمیته انضباطی این نهاد هم ابتدا با ارسال نامه‌ای به پرسپولیس برای پرداخت نکردن مطالبات مربی پرسپولیس اخطار داد و در ادامه با تعیین فرصتی یک ماهه خواست که هرچه سریع‌تر طلب او پرداخت شود. با این وجود باز هم پرسپولیس از پرداخت این 78 هزار دلار ناتوان بود تا اینکه در نهایت فیفا در آخرین نامه خود که 10 روز قبل برای باشگاه پرسپولیس ارسال کرده، اعلام کرده است پرسپولیس به خاطر نادیده گرفتن حکم کمیته تعیین وضعیت فیفا، حالا باید طلب والنسیا را با جریمه انضباطی بپردازد و برای پرداخت پول هم فقط تا 13 فوریه (25 بهمن) فرصت دارد.

یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس ضمن تایید این خبر عنوان کرد که در آخرین نامه فیفا نوشته شده که اگر پرسپولیس تا مهلت تعیین شده (25 بهمن) مطالبات والنسیا را همراه با جریمه پرداخت نکند، از نقل‌وانتقالات محروم خواهد شد.

پرونده اینیگو والنسیا درحالی پرسپولیس را به محرومیت نقل‌وانتقالی تهدید می‌کند که این باشگاه در پرونده ماریو بودیمیر هم با خطر محرومیت از نقل‌وانتقالات روبه‌رو است. بر اساس گفته وکیل این بازیکن کروات، پرسپولیس فقط تا 12 بهمن فرصت دارد تا 500 هزار یورو طلب بودیمیر را بپردازد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها