کد خبر: 461214
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۸ ۰۸:۴۰:۲۹
| |

رحمت امینی:

مشخص شدن تکلیف تئاتر «تجربه»/ «آوازه خوان طاس» در تئاتر دانشگاهی

مدیرگروه هنرهای نمایشی پردیس هنرهای زیبا اعلام کرد نهایتا تا 2 ماه دیگر تکلیف وضعیت بیستمین جشنواره تئاتر «تجربه» مشخص می‌شود.

مشخص شدن تکلیف تئاتر «تجربه»/ «آوازه خوان طاس» در تئاتر دانشگاهی
کد خبر: 461214
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۸ ۰۸:۴۰:۲۹

اعتمادآنلاین| رحمت امینی مدیرگروه هنرهای نمایشی پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران درباره سرانجام وضعیت بیستمین جشنواره تئاتر «تجربه» که به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه تهران برگزار نشده است، به خبرنگار مهر گفت: سال کاری مرکز تئاتر تجربی دانشگاه تهران رو به اتمام است و پرونده جشنواره بیستم تئاتر «تجربه» همچنان باز مانده است تا تکلیف شرایط کرونایی موجود معلوم شود.

وی یادآور شد: قرار است من به عنوان مدیرگروه هنرهای نمایشی پردیس هنرهای زیبا با خانم شبنم کشانی فراهانی دبیر جشنواره بیستم نشست و گفتگوهایی داشته باشیم تا تکلیف این دوره از جشنواره تئاتر «تجربه» مشخص شود.

امینی تأکید کرد: به طور قطع تا 2 ماه آینده وضعیت این دوره از جشنواره معلوم خواهد شد.

مدیرگروه هنرهای نمایشی پردیس هنرهای زیبا با اشاره به برخی راهکارهای مدنظر، توضیح داد: حضور آثار انتخاب شده جشنواره بیستم در جشنواره بیست و یکم و یاد پخش آنلاین آثار انتخاب شده دوره بیستم از جمله راهکارهایی است که مدنظر قرار گرفته که البته طی مذاکره با دبیر جشنواره به خروجی مناسب خواهیم رسید.

این کارگردان تئاتر درباره فعالیت های مدنظر خود در زمینه اجرای اثری نمایشی گفت: تمرین های نمایش «آوازه خوان طاس» که قصد داریم به 2 زبان فارسی و فرانسوی اجرا شود متوقف شده و منتظرم مدت زمانی از رفع محدودیت های کرونایی تئاتر بگذرد تا ببینیم کرونا بار دیگر تئاتر را درگیر تعطیلی و محدودیت می کند یا نه.

وی در پایان اظهار کرد: اگر شرایط خوب پیش برود مجددا تمرین های نمایش را شروع می کنیم و احتمالا این نمایش را در بخش اساتید جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران در اردیبهشت سال 1400 روی صحنه خواهم برد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها