کد خبر: 461228
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۸ ۰۹:۰۸:۳۳
| |

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان:

امیدوارم خدابنده از فرصت دعوت به اردوی تیم ملی استفاده کند

مهرو کمرانی، سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان پس از دعوت اکرم خدابنده به اردوی تیم ملی گفت: او تجربه بالایی دارد و دوست داشتیم بار دیگر این فرصت را پیدا کند که خودش را محک بزند.

امیدوارم خدابنده از فرصت دعوت به اردوی تیم ملی استفاده کند
کد خبر: 461228
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۸ ۰۹:۰۸:۳۳

اعتمادآنلاین| مهرو کمرانی درباره دعوت از اکرم خدابنده و ملیکا میرحسینی به اردوی تیم ملی تکواندوی بانوان و اینکه آیا این دعوت حاکی از احتمال اعزام نماینده سنگین وزن به رقابت های کسب سهمیه المپیک است یا خیر، اظهار کرد: ما در اوزان 2 و 4 پنجاه پنجاه هستیم و هنوز برای اعزام یکی از این دو وزن به جمع بندی نهایی نرسیده ایم. هدفمان این بود که یک ماه پیش در وزن 4 نیز نفرات شایسته را به اردوی تیم ملی دعوت کنیم اما این موضوع به بعد از رقابت های لیگ موکول شد تا وضعیت نفرات مدنظرمان را مورد ارزیابی قرار دهیم. در مجموع می خواهیم بر روی وزن 4 المپیک نظر کوچکی داشته باشیم تا خدایی ناکرده برای اعزام 2 نماینده به رقابت های آسیایی کسب سهمیه المپیک، تکواندوکار شایسته ای از قلم نیفتد.

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان، ادامه داد: ملیکا میرحسینی چند سال در اردوی تیم ملی حضور داشته و در برخی رقابت های خارجی نیز مبارزه کرده و توانسته نمایش خوبی داشته باشد، هر چند ممکن است یک ورزشکار برخی مواقع در شرایطی قرار گیرد که نتواند نمایش خوبی داشته باشد. عملکرد میرحسینی در لیگ را زیر نظر گرفتیم و او توانست مبارزات خوبی را به نمایش بگذارد. دوست داشتیم او را به اردو دعوت کنیم. ما در مجموع در وزن بالا در ایران مشکل داریم و تعداد نفراتمان کم است.

وی خاطرنشان کرد: اکرم خدابنده نیز تجربه بالایی دارد و سال ها عضو تیم ملی بوده است. از اینکه او توانست با عملکرد خود فرصت حضور در تیم ملی را بدست بیاورد خوشحالیم و امیدوارم بتواند با جدیت و انگیزه بالا به تیم ملی کمک کند. دوست داشتم که او بار دیگر این فرصت را بدست بیاورد تا خودش را محک بزند. به شخصه دوست دارم او با انگیزه بالا در تکواندو کار کند، خیلی ها در کشورهای دیگر که سن و تجربه او را دارند قصد دارند در المپیک به میدان بروند و افتخارآفرینی کنند.

کمرانی درباره میزان حمایت ها از تیم ملی تکواندوی بانوان در راه اعزام به رقابت های کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا، گفت: خوشبختانه فدراسیون تکواندو در این شرایط سخت برای تیم ملی سنگ تمام گذاشته و حمایت کاملی از تیم ملی بانوان دارد. از لحاظ استفاده از متخصص تعذیه و روانشناس دیگر مشکلی نداریم. تنها مشکل ما این است که امیدوارم شرایط به لحاظ شیوع کرونا این اجازه را به ما بدهد که قبل از رقابت های آسیایی کسب سهمیه در اوایل فرودین، در یک تورنمنت خارجی نفراتمان را محک بزنیم. رقابت های ترکیه که قرار است بهمن ماه برگزار شود هنوز قطعی نشده و ممکن است تا اسفند به تعویق بیفتد. اگر این مسابقات بهمن ماه برگزار شود می توانیم در آن شرکت کنیم، در غیر اینصورت با توجه به زمان کم تا مسابقات کسب سهمیه نمی توانیم در تورنمنت ترکیه حاضر شویم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که با توجه به اهمیت محک ملی پوشان قبل از رقابت های کسب سهمیه المپیک، راهکاری برای این موضوع اندیشیده شده یا خیر، گفت: از فدراسیون درخواست کردیم اگر این امکان فراهم باشد دو کشور خارجی برای برگزاری اردوی مشترک به ایران بیایند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها