قهرمان مسابقات مردان آهنین:

برخی مدیران مانع پخش این برنامه شدند

مسلم دارابی، قهرمان آخرین دوره مسابقات مردان آهنین گفت: متاسفانه در چند سال گذشته سنگ‌اندازی در مسیر برگزاری مردان آهنین انجام شد و این به خاطر منافع برخی از افراد خاص بود.

برخی مدیران مانع پخش این برنامه شدند
کد خبر: 461249
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۸ ۰۹:۴۰:۱۸

اعتمادآنلاین| «مسلم دارابی» روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه انتظارات کمیته قوی‌ترین مردان از آقای «عبدالمهدی نصیرزاده» رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام اظهار داشت: رییس فدراسیون به تازگی کار خود را شروع کرده و انتظار داریم که توجه ویژه‌ای به قوی‌ترین مردان داشته باشد. این برنامه در میان مردم مخاطبان فراوانی دارد و نباید قربانی منافع برخی از افراد شود. افرادی که در چند سال گذشته خود را مالک آن تلقی کردند.

وی ادامه داد: بالا نگه‌داشتن سطح هر رشته آرزوی ورزشکاران آن رشته است و از رییس فدراسیون انتظار داریم که توجه ویژه‌ای داشته باشد.

قهرمان قوی‌ترین مردان ایران با بیان اینکه حاشیه تنها بهانه‌ای برای تعطیلی این برنامه بود، افزود: برخی از ورزشکاران این رشته دچار حاشیه شدند. کدام ورزش در ایران حاشیه ندارد؟ نباید حاشیه‌ها به‌گونه‌ای برجسته شود که تر و خشک را باهم بسوزاند. من بعد از آخرین قهرمانی خود در این رقابت‌ها تلاش زیادی کردم تا مسابقات برگزار شود و صدا و سیما نیز قبول کرد، اما نمی‌دانم چرا فدراسیون و کمیته قوی‌ترین مردان با برگزاری آن مخالف بود.

نایب ‌قهرمان مسابقات بین‌المللی کیش با بیان اینکه رییس قبلی فدراسیون، «فرامرز خودنگاه» رییس کمیته قوی‌ترین مردان و کارگردان این برنامه همکاری لازم را با هم نداشتند، گفت: زمانی که مجوز لازم برای پخش برنامه گرفته شد، آنان گفتند برنامه‌ای که سودی نداشته باشد را برگزار نخواهیم کرد.

دارابی یادآور شد: آن زمان اعلام کردند که به دنبال برگزاری مسابقه برویم و اجازه برگزاری داده شده و نیاز به حمایت فدراسیون دارد و در دوره گذشته این حمایت شکل نگرفت. امیدوارم که «عبدالمهدی نصیرزاده» این حمایت را انجام دهد تا دوباره شاهد قدرت‌نمایی بزرگان این رشته باشیم.

قهرمان آخرین دوره برنامه مردان آهنین با بیان اینکه آماده حضور در این برنامه است تصریح کرد: کسانی که مانع برگزاری این مسابقات شدند نمی‌دانند ورزشکاران چه عذابی کشیدند. امیدوارم آن‌ها نیز به خود بیایند و همکاری لازم را انجام دهند. من آماده حضور در مسابقه قوی‌ترین مردان هستم. هرچند که سنم اکنون بالا رفته، اما تجربه کافی برای رقابت را دارم. سن تنها یک عدد است و شاید برخی از کاستی‌ها را با خود داشته باشد اما «خلیل عقاب» نشان داد با سن زیاد هم می‌شود کارهای معجزه‌آسا انجام داد. او در سن 60 سالگی فیل یک تن و 800 کیلوگرمی را بلند کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها